فیلترهای سرامیکی ریخته گری

درد دانش‌بنیان‌ها با تسهیلات رفع نمی‌شود

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به وضعیت خوب شرکت‌های فناوری این شهرک در زمینه توسعه فناوری، گفت: این در حالی است که ۱۳۰ واحد فناوری ما با امتیازات بالا، دانش‌بنیانی آنها احراز نشده‌ است.

به گزارش ایسنا، دکتر جعفر قیصری امروز در نشست رؤسای پارک‌های علم و فناوری با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام دانش‌بنیان‌ها افزود: امیدوارم در سال جاری و سال‌های بعد در حوزه شبکه‌سازی در این حوزه اهتمام ورزیده شود و زمان آن رسیده است که صنایع از این خدمات استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات دادن به شرکت‌های دانش بنیان دردی را دوا نخواهد کرد و باید بازارها را توسعه دهیم.

قیصری اظهار کرد:  ثبت روند رشد و ارتقای واحدهای فناور، تعیین اعتبارات واحدهای فناور و بهبود توسعه خدمات با ارزش افزوده از جمله اهداف ارزیابی‌های ما از واحدهای فناور است.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع انسانی، فعالیت‌های اقتصادی و تجاری‌سازی دستاوردها، استقرار بخش تحقیق و توسعه و تعامل با واحدهای مستقر را از محورهای ارزیابی شرکت‌ها در این شهرک عنوان کرد و ادامه داد: سقف امتیازات ما ۱۰۰ است و در سال گذشته حدود ۲۱۰ شرکت مجوز دانش‌بنیان کسب کرده‌اند که امتیازات بین ۵۳ تا ۹۶ را به دست آورده‌اند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کد کمبو میم فای امروز ۱۲ شهریور + آموزش وارد کردن

به گفته وی، شرکت‌هایی که کمتر از ۵۰ کسب کنند، روند اخراج آنها از شهرک آغاز خواهد شد.

قیصری یادآور شد: علاوه بر آن ۲۳ شرکت بدون مجوز دانش‌بنیانی ۸۰ امتیاز، ۴۰ شرکت بدون مجوز دانش‌بنیانی امتیازی بین ۷۰ تا ۸۰ امتیاز و ۵۸ شرکا بدون مجوز بین ۶۰ تا ۷۰ امتیاز کسب کرده‌اند.

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تاکید کرد: ۱۳۰ شرکت فناور فاقد مجوز دانش‌بنیان‌شدن هستند و درخواست می‌شود در زمینه دانش‌بنیان شدن نوع ۳ این شرکت‌ها اقدام شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner