فیلترهای سرامیکی ریخته گری

دریافت بیش از ۲ هزار گزارش مردمی تخلفات صنفی در گلستان

ایسنا/گلستان سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت،معدن و تجارت گلستان از دریافت بیش از ۲ هزار و ۶۷۸ گزارش مردمی از تخلفات صنفی در سطح استان خبر داد.

جعفر کرامتی امروز یکشنبه ۶ آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی هفت ماهه امسال از طریق مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با شماره ۱۲۴ به دو هزار و ۶۷۸ گزارش مردمی پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع گزارش‌های دریافتی ۲۰۵ تماس منجر به ثبت تخلف شد و به مابقی گزارش‌های دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده است، افزود: همچنین ۱۴۲مورد از پرونده‌های متشکله منجر به مصالحه و جلب رضایت شده که شاکیان پرونده‌ها به ازای دریافت حق و حقوق قانونی، تعویض کالای معیوب و یا دریافت خدمات معوق رضایت خود را اعلام کرده و به‌تبع آن از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات حکومتی و دیگر محاکم قضایی اجتناب شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اینفوگرافیک / منابع زمین برای مردم جهان کافی نیست

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت،معدن و تجارت گلستان به بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف هم اشاره کرد و ابراز داشت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل‌ونقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه‌خانه‌ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات صورت گرفته را مشمول می‌شوند.

کرامتی تأکید کرد: همه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی ضمن جمع‌آوری مستندات کافی، مورد را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارش کنند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی از انجام گشت‌های مشترک در راستای هم‌افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان گلستان خبر داد و ابراز داشت: هدف از برگزاری این ‌گشت‌ها برخورد با تخلفات احتمالی واحدهای صنفی است، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بر حسب وظیفه ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های صنفی در طول ماه اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح استان می‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رئیسی یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت،معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه در هفت ماه گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۶ مورد گشت مشترک با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، اصناف،قرارگاه ۱۷ربیع، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندارد و اتحادیه نانوایان استان گلستان از سطح بازار استان گلستان برگزار شده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل سولانا امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل سولانا نشان می‌دهد که فروشندگان این ارز دیجیتال همچنان قدرت خود را حفظ کرده‌اند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner