فیلترهای سرامیکی ریخته گری

دستگیری ۲ عامل فروش خودروهای تصادفی به جای نو

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و مردی کلاهبردار که با بازسازی خودروهای تصادفی آنها را به عنوان خودروی سالم فروخته بودند، خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سید علی شریفی دراین‌باره گفت: خردادماه امسال پرونده‌ای مبنی بر فروش خودرو پژو ۲۰۷ تصادفی به جای خودروی سالم و فاقد رنگ، در اختیار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه دوم آگاهی این پلیس قرارگرفت و مالباخته که با فروشندگان خودرو از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش کالا آشنا شده بودند، پس از انجام معامله و واریز مبلغ سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، متوجه تصادفی بودن خودرو شده بود پس از تماس با فروشندگان، دیگر موفق به صحبت با آنها نشده و فهمیده که از وی کلاهبرداری کرده‌اند. 

رییس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه متهمان با استفاده از روش‌های پلیسی مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: متهمان پس از دستگیری  در تحقیقات تکمیلی به پنج فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستور برای تسریع در روند بهبودی و درمان امدادگران حادثه‌دیدهآذربایجان شرقی

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، وی با تاکید بر اینکه خریداران خودرو باید قبل از پرداخت هر گونه وجهی در ابتدا اصالت مدارک و سالم بودن مورد معامله را بررسی کنند، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری این افراد را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته شریفی تا کنون هر پنج مالباخته  این افراد مورد شناسایی قرار گرفته و تحقیقات برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner