فیلترهای سرامیکی ریخته گری

دستگیری ۲ نفر در ارتباط با قتل داریوش مهرجویی/ ویلای مهرجویی دوربین نداشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا درباره جزییات پرونده قتل مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش با بیان اینکه کارآگاهان به سرنخ‌های جدیدی در این پرونده رسیده‌اند، اظهار کرد:  حضور رییس پلیس آگاهی فراجا به همراه کارآگاهان زبده کشف قتل از همان ساعات اولیه از محل حادثه حکایت از اهمیت و پیگیری پلیس برای کشف این حادثه ناگوار است.

وی ادامه داد: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل، برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشت شده صحنه جرم هستند.

سخنگوی فراجا خاطرنشان کرد: تاکنون ۴ مظنون شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد بازداشت و دو نفر دیگر نیز ساعات یا دقایقی دیگر بازداشت خواهند شد.

منتظرالمهدی تصریح کرد: متاسفانه در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پوشش امدادی نماز عید سعید فطر توسط ۱۱ هزار نیرو‌ی عملیاتی هلال احمر-تایمز

به گفته سخنگوی فراجا سگ‌های ویژه کشف قتل رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده اند.

وی گفت: بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است. عملیات لازم در حال انجام است و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن افراد قاتل شناسایی شوند.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner