فیلترهای سرامیکی ریخته گری

دستگیری ۳ سارق مسلح غرب تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز،‌ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع سرقت‌های سریالی مسلحانه از شهروندان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، ۳ مرد جوان با استفاده از موتورسیکلت خود و با تهدید سلاح کلت کمری در غرب تهران طعمه‌های خود را شناسایی و در زمان مناسب اقدام به سرقت مسلحانه تلفن همراه شهروندان کرده‌اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تجزیه ‌و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها سابقه‌دار هستند.

سرهنگ نثاری عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند که همین سرنخ کافی بود تا سارقان مسلح در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  حریق در یک کشتی باری در هلند قربانی گرفت

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۳ مالخر پرونده نیز بازداشت شده‌اند، افزود: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های مسلحانه تلفن همراه در جنوب تهران اعتراف و عنوان کردند بخاطر مصرف مواد مخدر دست به این اعمال مجرمانه زده‌اند.

سرهنگ نثاری با بیان اینکه مالباختگان در مواجه حضوری متهمان را شناسایی کرده‌اند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند؛ همچنین با دستور مقام قضایی عکس‌ چهره‌باز متهمان برای شناسایی از سوی شهروندان منتشر شده است.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner