فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رئیس پورتو: میلان پیشنهادهای مسخره‌ای برای جذب طارمی داد!

به گزارش خبرگزاری تایمز و به نقل از سایت «آبولا» پرتغال؛ پینتو داکاستا در مورد گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پورتو، در صورت پیروزی مجدد او در انتخابات ریاست باشگاه گفت: به نظرم بقیه نامزدها باید با سرجیو کونسیسائو (سرمربی فعلی پورتو) تماس بگیرند و به او پیشنهاد بدهند. من نیز چنین کاری خواهم کرد.

وی در مورد پایان قرارداد مهدی طارمی با این باشگاه، در تابستان سال ۲۰۲۴ گفت: باید واقع‌بین باشیم. طارمی پیشنهادهایی دارد که هنوز به رقم ۱۰ میلیون یورو (مبلغ لازم برای فعال‌سازی بند جدایی طارمی) نرسیده است. میلان پیشنهادهای مسخره‌ای داد و حتی با مدیران این باشگاه صحبت نکردیم!

« تاکنون پیشنهاد نزدیک برای جدایی طارمی ارائه نشده است.»، رئیس باشگاه پورتو ضمن بیان این جمله تصریح کرد: شما ۱۰ میلیون یورو برای طارمی و ۱۰ میلیون دیگر برای خزانه‌داری (برای امور مالیاتی) بدهید؛ من قرارداد طارمی را تمدید می‌کنم!

اخیراً رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی از تمایل باشگاه‌های اینتر، میلان و منچستریونایتد به جذب مهاجم شماره ۹ تیم ملی ایران خبر داده بودند. فابریتزیو رومانو کارشناس مطرح نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم گفته طارمی در مسیر انتقال به اینتر قرار دارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - هروه رنار در راه ایران ؟ جزئیاتی از مذاکره فدراسیونفوتبال با این سرمربی

طارمی تاکنون در ۱۶۳ مسابقه با پیراهن پورتو به میدان رفته و موفق به ثبت ۸۳ گل و ۵۲ پاس گل شده است.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner