فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رادان: نا امیدی در جبهه دشمن مشهود است

فرمانده فراجا گفت: هر روزی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر و ملموس‌تر است.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در مراسم دانش‌آموختگی شماری از فازغ‌التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی فراجا با تبریک ایام ولادت حضرت امیرالمومنین و ایام‌الله دهه فجر گفت: خداوند بر سر همه ما منت گذاشته تا مدتی لباس خدمت به تن کنیم و در مسیر شهدایی که از صدر اسلام تا به امروز جان خود را نثار اسلام و انقلاب کرده‌اند، قدم برداریم.

وی با بیان اینکه باید از نسل سلیمانی‌ها باشیم، گفت: در شعار و سرود شما، همگی عهد بستید که ضمن اینکه سرباز ولی امر هستید، از نسل سلیمانی باشید.

فرمانده انتظامی کل کشور اظهارکرد: نسل سلیمانی باید عزت‌آفرین، اقتدارآفرین، مهربان، متواضع و هوشمند باشد و این نسل باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب و فرمایشات حضرت آقا گام بردارد.

وی با بیان اینکه دشمنی‌های دشمن از صدر پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز ادامه داشته است، گفت: از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تمامی دشمنان، جریان استکبار و کسانی که شعار اسلامی، دینی و استقلال را برنمی‌تابیدند، شروع به توطئه و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی کردند و هر روز به خود وعده سقوط این نظام را دادند و اتفاقا هر روز هم با اقتدار شما بسیجیان و روندگان راه شهدا از روز قبل ناامیدتر و مأیوس‌تر شدند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دستگیری ۱۹۸ دلال و اخلالگر بازار ارز در تهران

رادان با بیان اینکه کار دشمن دشمنی، عداوت و ایجاد شک و تردید است، افزود: کار ما هوشیاری و آمادگی است. هر روزی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ناامیدی در جبهه دشمن مشهودتر و ملموس‌تر است. چند روز گذشته سران آنها اعلام کردند قادر به انجام کاری برای این موضوع نیستیم که به معنای قبول شکست است.

انتهای پیام

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در ایام تعطیلات

تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در ایام تعطیلات

سردار محمد قنبری ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد پلیس آگاهی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *