فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رایزنی برای اضافه‌شدن ۲ مرز باشماق و تمرچین برای اربعین / توضیح درباره گذرنامه زائران

فرمانده فراجا هرگونه افزایش هزینه صدور گذرنامه را تکذیب کرده و آن را شایعه دانست.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری پس از حضور در کلانتری ۱۲ شهرستان ساری و بازدید از بخش‌های مختلف این کلانتری و طرح تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با حضور در جمع خبرنگاران دوایر مشاوره کلانتری‌ها را یکی از بخش‌های بسیار مهم در کلانتری‌ها دانست و گفت: مشاوران و مددکاران کلانتری که پیگیر حل مشکلات مردم هستند اقدامی خداپسندانه دارند و باید این بخش در کلانتری‌ها تقویت شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن تسلیت ایام محرم از آمادگی کامل پلیس برای این ایام و ارائه خدمات به زائران حسینی خبر داد و با تاکید بر تسهیل تردد و آمادگی لازم برای صدور گذرنامه از هماهنگی بین پلیس ایران و پلیس و وزارت کشور عراق خبر داد و افزود: همکاری خوبی بین مسئولان با مردم و پلیس همانند سنوات گذشته وجود دارد .

رایزنی برای اختصاص دو مرز باشماق و تمرچین برای تردد زائران اربعین

وی با اشاره به آمادگی چهار مرز زمینی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی برای تردد زائرین از رایزنی با دولت عراق برای اختصاص  دو مرز باشماق و تمرچین برای تردد زوار خبر داد و گفت: همچنین برای سهولت تردد موکب داران عزیز مرز سومار پیش بینی شده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  توصیه‌هایی برای مراقبت از بیمار افسرده

اشتری از پیش بینی تسهیلات لازم برای استفاده مشمولان غیرغایب برای استفاده از فضای معنوی ایام اربعین خبر داد و گفت: در این زمینه افراد در حال تحصیل اعم از دانشجویان و طلاب با داشتن گواهی تحصیلی و با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی و پلیس گذرنامه برای یک بار خروج می توانند اقدام کنند.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به شایعاتی در خصوص هجوم مردم به دفاتر پلیس + ۱۰ به دلیل افزایش هزینه صدور گذرنامه، اظهارکرد: هیچ گونه افزایش هزینه‌ای در خصوص صدور گذرنامه نداریم. از مردم عزیز درخواست دارم، چنانچه به زودی سفری در پیش ندارند از مراجعه برای صدور گذرنامه خودداری کرده و درخواست خود را تا پایان سال و به مرور زمان انجام دهند . همچنین به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

اشتری با اینکه باید گذرنامه برای سفر به عتبات عالیات دارای مهلت شش ماهه باشد، افزود: در حال هماهنگی با پلیس عراق هستیم تا اگر یک ماه تاریخ گذرنامه اعتبار داشته باشد امکان سفر اربعین برای علاقمندان مهیا شود و نیاز به شش ماه اعتبار نیست که در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ترافیک پرحجم در جاده چالوس و ۳ محور دیگر

وی با تاکید بر اینکه تا هفته آینده ارائه خدمات به صورت هوشمند خواهد بود، افزود: افرادی که قبلا گذرنامه دریافت کرده‌اند می توانند با ورود به سامانه پلیس من درخواست خود را ارائه و گذرنامه خود را در مقابل در منزل دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: ضرورت توجه بیشتر به حوزه امنیت اخلاقی در سواحل

بر اساس اعلام سایت پلیس، اشتری در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و بدپوششی و چگونگی برخورد پلیس با این افراد نیز اظهار کرد: فراجا براساس وظایف ذاتی و قانونی خود با جرایم مشهود برخورد خواهدکرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از همراهی و همکاری خوب مردم با پلیس در حوزه عفاف و حجاب قدردانی و بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner