فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ربات میجر (Major) تلگرام چیست و چه ارتباطی با ارز استارز (Stars) دارد؟

در حالی که تقریباً هر هفته نام یک بازی جدید تلگرامی سر زبان‌ها می‌افتد، یک اپلیکیشن که شباهت زیادی به بازی ندارد، توجه تعداد قابل‌توجهی از کاربران این پیام‌رسان را به خود جلب کرده است. نام این مینی‌اپلیکیشن یا ربات تلگرامی میجر (Major) است و در ظاهر به نظر می‌رسد با هدف ترویج استفاده از استارز (Stars)، ارز داخلی جدید تلگرام راه‌اندازی شده است. اما میجر چه ارتباطی با تلگرام و ارز استارز دارد و چگونه می‌توان با آن کار کرد؟ در این مطلب از مجله نوبیتکس ربات میجر را بررسی کرده و نحوه استفاده از آن را آموزش می‌دهیم.

پوشش اخبار و آموزش‌های مرتبط با بازی‌های تلگرامی در مجله نوبیتکس صرفاً با هدف اطلاع‌رسانی انجام می‌شود و به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای مشارکت در این پلتفرم‌ها نیست. مجله نوبیتکس هیچ‌گونه مسئولیتی در رابطه با خطرات احتمالی تعامل با بازی‌های تلگرامی ندارد.

فهرست عناوین

ربات میجر تلگرام چیست؟

استارز یک ربات یا مینی‌اپلیکیشن تلگرامی است که در آن با انجام مأموریت‌هایی از قبیل دعوت افراد جدید به برنامه یا عضویت در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید یک دارایی درون برنامه به نام Stars دریافت کنید. استارز را فعلاً می‌توان یک دارایی درون بازی میجر و چیزی جدا از ارز جدید پیام‌رسان تلگرام در نظر گرفت. ارز جدید تلگرام که درباره آن صحبت می‌کنیم، یک دارایی ویژه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای این پیام‌رسان است که هم‌اکنون قیمت مشخصی هم دارد و می‌توان با آن هزینه استفاده از خدمات و محتوای کانال‌ها یا ربات‌های تلگرامی را پرداخت کرد. در آینده قرار است امکان تبدیل استارز به تون کوین (TON) از طریق پلتفرم فرگمنت (Fragment) اضافه شود، اما در حال حاضر چنین قابلیتی در بازار فرگمنت دیده نمی‌شود.

حالا سراغ توکن‌های استارز بازی میجر برویم. همان‌طور که گفته شد، توکن‌های استارز میجر مشخصاً چیزی متفاوت از ارز استارز تلگرام است. یعنی نمی‌توان کارهایی که با ارز استارز قابل انجام است را با توکن استارز میجر انجام داد. توکن استارز در میجر قیمت مشخصی ندارد، اما می‌توان با پرداخت ارز استارز واقعی تلگرام، آن را خریداری کرد. قیمت هر واحد ارز استارز تلگرام هم‌اکنون چیزی بین ۰.۰۱۸۶ تا ۰.۰۱۵۵ دلار است. در واقع هرچه مقدار بیشتری استارز تلگرام را به‌صورت یک جا خریداری کنید، برایتان ارزان‌تر تمام می‌شود. در بازی میجر برای خرید هر ۱٬۰۰۰ ریتینگ (Rating) یا همان استارز درون برنامه، ۱۰۰ استارز واقعی تلگرام بپردازید.

میجر بر خلاف نات کوین، تپ سواپ یا همستر کامبت، شبیه یک بازی نیست و منطق آن مبتنی بر کدهای دعوت است. نفرات اول تا سوم هر ماه در بازی که بیشترین تعداد استارز را دارند، به ترتیب ۱۵۰، ۱۰۰ و ۷۰ تون کوین جایزه می‌گیرند، نفرات ۴ و ۵ معادل ۵۰ واحد تون کوین، نفرات ۶ تا ۱۰ معادل ۲۰ تون کوین و مابقی نفرات تا رتبه ۱۰۰ بازی، ۵ تون کوین پاداش دریافت می‌کنند.

اگر توضیحات تا اینجا شما را گیج کرده است، توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را که در آن نحوه استفاده از ربات میجر توضیح داده شده است، مطالعه کنید. با درک منطق این برنامه، ماهیت آن نیز بیشتر برایتان شفاف خواهد شد.

آموزش ربات Major تلگرام

برای ورود به بازی میجر ابتدا باید ربات رسمی بازی را به آدرس t.me/major یا t.me/starmajorbot استارت کنید. هر آدرسی غیر از این دو، با ربات میجر ارتباط ندارد و ممکن است یک نسخه جعلی از برنامه باشد. روی دکمه Start و سپس Know Your Rank بزنید.

صفحه اصلی

در صفحه اصلی برنامه توضیحاتی درباره موجودی استارز شما، رده‌بندی بازیکنان و همین‌طور منویی در پایین صفحه دیده می‌شود. بخش Your Stars موجودی شما را نشان می‌دهد که چه تعداد استارز درون برنامه دارید. قسمت Your Rank مربوط به رتبه شما بین کل کاربران است. یک دکمه به اسم Add Wallet برای اضافه‌کردن کیف پول نیز وجود دارد که البته فعلاً درست کار نمی‌کند و نمی‌توانید کیف پول خود را به بازی متصل کنید.

خرید استارز میجر از بخش Boost Rank

همان‌طور که گفته شد، رده‌بندی برنامه میجر بر اساس تعداد استارز هر شخص است. جدای از دعوت افراد به برنامه یا انجام تسک‌های درون آن، یک راه برای افزایش استارز میجر در نظر گرفته شده است و آن خرید ریتینگ یا همان استارزهای درون میجر با پرداخت استارز واقعی است. قبل از هر چیز لازم است بدانید امکان خرید تلگرام استارز برای کاربران ایرانی فراهم نیستو نیاز به دسترسی به کارت‌های موردپذیرش در سرویس‌های پرداختی بین‌المللی دارد. در هر صورت، اگر این امکان فراهم بود، باز هم با توجه به وضعیت نامعلوم این ربات و برنامه‌های آینده آن، پرداخت هزینه برای خرید دارایی‌های مجازی درون این برنامه توصیه نمی‌شد.

نرخ فروش استارز میجر به ازای تلگرام استارز

دعوت از دوستان از بخش Friends

با زدن روی دکمه Friends از منوی پایین برنامه می‌توانید لینک ریفرال خود را برای دیگران نیز ارسال کنید. میجر به ازای هر کاربر عادی تلگرام ۱۴ استارز و به ازای هر کاربر پرمیوم ۵۰ استارز به شما و دوستتان می‌دهد. لازم است تکرار کنیم این پاداش در قالب استارز میجر داده می‌شود، نه استارز اصلی تلگرام.

دریافت توکن بیشتر از بخش Earn

در بخش Earn برنامه میجر تسک یا مأموریت‌هایی از جنس دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی قرار داده شده است که می‌توانید با انجام آنها مقداری استارز میجر پاداش بگیرید.

میجر در آینده توکن استارز می‌دهد؟

مدل پاداش‌دهی میجر هم‌اکنون بر اساس تون کوین است و به ۱۰۰ نفر برتر هر ماه مقداری تون کوین بسته به رتبه‌ای که در آن قرار دارند، داده می‌شود. این برنامه در ظاهر بستری برای معرفی ارز استارز تلگرام است، اما تا این لحظه ارتباط بین این دو پروژه به‌صورت رسمی تأیید نشده است. ضمناً با اطلاعاتی که اکنون داریم، باید گفت این پروژه مربوط به تیم اصلی پیام‌رسان تلگرام نیست و فعالیتی مستقل دارد.

آیا میجر پروژه معتبری است؟

حساب مربوط به ربات و کانال تلگرام رسمی میجر تیک آبی تلگرام دارد، اما این تیک لزوماً معتبربودن این پروژه را تأیید نمی‌کند. نکته مثبتی که درمورد میجر وجود دارد، این است که صفحه توییتر توسعه‌دهنده آن توسط بنیاد تون دنبال شده است. میجر تا این لحظه موفق شده است در زمانی ۵ روزه از شروع فعالیت خود بیش از ۵ میلیون کاربر را به خود جذب کند.

جمع‌بندی

میجر یکی از برنامه‌های پرطرفدار این روزهای تلگرام است که مبتنی بر دعوت افراد جدید است. در میجر توکنی تحت‌عنوان استارز به کاربران داده می‌شود که با ارز استارز اصلی تلگرام متفاوت است. این احتمال وجود دارد که در آینده بتوان با نسبتی مشخص توکن‌های درون بازی را به استارز یا ارزهای دیگر تبدیل کرد، اما این مسئله فعلاً فقط یک حدس بوده و توسط تیم پروژه تأیید نشده است.

سؤالات متداول

میجر همان ارز استارز تلگرام است؟

خیر. دارایی‌های درون برنامه میجر با ارز استارز تلگرام تفاوت دارند.

آیا میجر برای تلگرام است؟

خیر. میجر ارتباطی با تیم اصلی تلگرام ندارد.

آیا میجر کلاهبرداری است؟

کمتر از یک هفته از شروع کار میجر می‌گذرد و اطلاعات زیادی درباره آن وجود ندارد.

امکان اتصال کیف پول به میجر وجود دارد؟

بخشی برای اتصال کیف پول به میجر وجود دارد که در حال حاضر درست کار نمی‌کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سراشیبی قیمت گوشت قرمز و مرغ در ایام نوروز
الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner