فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رسانه‌ها باید صحنه‌های ایثار شهدای سلامت را به تصویر بکشند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین‌اللهی صبح پنجشنبه به‌عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان‌های خلیل آباد و بردسکن در هجدهمین سفر استانی دول، سیزدهم وارد بردسکن شد و به مقام شامخ شهدای این شهرستان، ادای احترام کرد.

وزیر بهداشت در نخستین برنامه سفر خود در دیدار با خانواده شهید علی حاجی‌پور، نخستین شهید مدافع سلامت شهرستان بردسکن با بیان این‌که رسانه‌ها باید صحنه‌های زیبای شهادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای سلامت را به تصویر بکشند تا به الگویی برای جامعه تبدیل شوند، اظهار کرد: شهدا بودند که انقلاب ما را به ثمر رساندند و هر شهید هدف خاصی داشته است.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم، شهدای انقلاب و شهدای سلامت هر کدام با توجه به شرایط زمانه و با فرهنگ زمانه برای نظام، انقلاب و مردم جان خود را فدا کردند.

وزیر بهداشت با اشاره به این‌که در دوران کرونا، ۳۰۰ نفر از کادر درمان کشور در راه تأمین سلامت هموطنان به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی و پرستاری ما به دنیا نشان داد که با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها، انسان‌های بزرگی بودند که برای سلامت مردم جان خود را به مخاطره انداختند و سربلند بیرون آمدند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - میکروب های که تا سال 2050 به اندازه سرطان می کشند/اینفوگرافیک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت و بازدید از بیمارستان ولیعصر (عج)، با اقشار مختلف مردم بردسکن دیدار و در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور پیدا می‌کند.

وی همچنین در شهرستان خلیل آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با خانواده یکی از شهدای این شهرستان دیدار می‌کند.

بازدید از ساختمان حوزه علمیه و بیمارستان خاتم‌الانبیاء و حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه‌های عین‌اللهی به عنوان نماینده ویژه دولت در هجدهمین سفر استانی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از حضور در این دو شهرستان، در جلسه شورای اداری استان در مشهد با حضور رئیس جمهور شرکت و مشکلات این مناطق را مطرح می‌کند.

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner