فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رشد ناگهانی بیت کوین تا محدوده ۶۷٬۰۰۰ دلار؛ علت چیست؟

بیت کوین در شب قبل با رشدی حدوداً ۴.۵ درصدی مواجه شد و توانست دوباره خود را به سطح ۶۷٬۰۰۰ دلار نزدیک کند.

خلاصه خبر

  • به نظر می‌رسد سخنرانی ترامپ در روز آینده باعث شده‌ است معامله‌گران محتاط شوند.
  • بعضی از معامله‌گران باور دارند ترامپ می‌خواهد از بیت‌ ‌کوین به عنوان ابزاری برای ذخیره ارزش در خزانه‌داری آمریکا استفاده کند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین

BTC:


در روز قبل کمی رشد کرد و بخشی از ریزشش در این هفته را جبران نمود. به نظر می‌رسد معامله‌گران منتظرند ببینند وقتی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق ایالات متحده، در کنفرانس بیت‌ ‌کوین در نشویل روی صحنه می‌رود؛ چه اتفاقی می‌افتد. مارکوس تیلن (Markus Thielen)، مدیرعامل شرکت ۱۰xResearch، خاطرنشان کرد:

هیچکس نباید بیت کوین را در روزهای آینده شورت کند.

طبق گفته‌های تیلن، بعضی از افراد باور دارد که اگر ترامپ امسال به‌ عنوان رییس‌ جمهور آمریکا انتخاب شود، ممکن است برنامه‌های خود برای ذخیره استراتژیک بیت‌ کوین را در کنفرانس مذکور در ۲۷ جولای (۶ تیر) اعلام کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش ۲۵ درصدی ارزش صادرات به عراق در فصل بهار

تیلن معتقد است که معامله‌گران از گرفتن موقعیت‌های شورت یا فروش بیت کوین خودداری می‌کنند؛ زیرا می‌ترسند قیمت آن افزایش یابد. او سپس ادامه داد:

اگر ترامپ از برنامه‌هایش برای ذخیره استراتژیک بیت کوین رونمایی کند؛ BTC به رشد بیشتری می‌رسد.

داده‌های موجود نشان می‌دهد که معامله‌گران بازار فیوچرز بیشتر از موقعیت‌های لانگ یا خرید استفاده کرده‌اند. بر اساس داده‌های وب سایت کوین‌گلس (CoinGlass)، حتی یک بازگشت جزئی به محدوده ۶۵٬۰۰۰ دلار باعث می‌شود ۱.۱۱ دلار موقعیت‌ لانگ در معرض خطر قرار بگیرد.

معاملات لانگ و شورت بیت کوینمعاملات لانگ و شورت بیت کوین
معاملات لانگ و شورت بیت کوین

تیلن تاکید کرد:

ترامپ بدون شک به لابی قدرتمند ارزهای دیجیتال چشم دوخته است که ۱۵۰ میلیون دلار برای Crypto Super PAC جمع‌آوری کرده است. ذخایر طلای آمریکا ۶۰۰ میلیارد دلار است و دولت ۱۵ میلیارد دلار بیت کوین را مصادره کند. ترامپ ممکن است اعلام کند که می‌خواهد ذخایر بیت کوین را قبول کرده و آن را تا ۱۰ درصد از ذخایر طلا افزایش دهد.

برایان کورشن (Bryan Courchesne)، مدیر دارایی و تحلیلگر مشهور بازارهای مالی، گفته است که پذیرش بیت کوین به عنوان ابزاری برای ذخیره ارزش دشوار است اما غیرممکن نیست. به نظر او وزارت دادگستری آمریکا به سادگی می‌تواند بیت کوین‌های مصادره‌شده‌ خود را به وزارت خزانه‌داری ایالات متحده منتقل کند. این اتفاق راه را برای انباشت و نگهداری بلندمدت بیت کوین توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا هموار خواهد کرد.



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کاهش قیمت طلای جهانی


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner