فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رشد ۹ درصدی اتریوم تنها در چند ساعت؛ ETFهای اسپات در راه‌اند؟

قیمت اتریوم امروز تنها در چند ساعت حدود ۹ درصد رشد کرد و به بالای ۳٬۰۰۰ دلار رسید. از طرف دیگر تحلیلگران باور دارند که ETFهای اسپات این ارز دیجیتال به زودی راه‌اندازی می‌شوند.

خلاصه خبر

  • معامله‌ ETFهای اسپات اتریوم ممکن است به زودی و حتی از هفته‌ آینده آغاز شود.
  • با این حال به نظر می‌رسد نهنگ‌های اتریوم‌ تصمیم گرفته‌اند قبل از این اتفاق سود خود را برداشت کنند

به گزارش بی‌این کریپتو، قیمت اتریوم امروز تنها در چند ساعت حدود ۹ درصد رشد کرد و به بالای ۳٬۰۰۰ دلار رسید. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تایید و آغاز معاملات صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده به وجود آمده‌ است.

رشد امروز اتریومرشد امروز اتریوم
رشد امروز اتریوم‌

تحلیلگرانی مانند جیمز سیفارت (James Seyffart) و اریک بالچوناس (Eric Balchunas) پیش‌بینی کرده‌اند که معامله‌ این صندوق‌ها ممکن است به زودی و حتی از هفته‌ آینده آغاز شود.

علاوه بر این نیت گراسی (Nate Geraci)، رئیس صندوق ETF Store، اعلام کرد که معامله‌ این صندوق‌ها ممکن است طی دو هفته‌ آینده و تقریباً در ۱۵ جولای (۲۵ تیر) آغاز شود. شایان ذکر است که شرکت بیت‌وایز (Bitwise) هفته قبل اسناد S-1 خود را ثبت کرد و باعث شد این گمانه‌زنی‌ها تشدید شود. گراسی تاکید کرد:

اکثر شرکت‌ها (به نظر من همه به جز بیت‌وایز) باید روز دوشنبه اصلاحیه‌های خود را ارائه دهند. پس از آن S-1 نهایی باید تا روز چهارشنبه ارائه شود، زیرا فرض بر این است که شرکت‌ها صندوق‌هایشان روز جمعه راه‌اندازی نمی‌کنند. دلیل آن هم این است که جمعه آخرین روز یک هفته معاملاتی در آمریکا است. به همین خاطر من تاریخ ۱۵ جولای (۲۵ تیر) را انتخاب کرده‌ام.

با این حال به نظر می‌رسد نهنگ‌های اتریوم تصمیم گرفته‌اند قبل از این اتفاق‌ها سود خود را برداشت کنند. به طور کلی سرمایه‌گذاران معمولاً زمانی که قصد فروش توکن‌هایشان دارند، دارایی‌هایشان را به صرافی‌های متمرکز منتقل می‌کنند. علاوه بر این آن‌ها برای نگهداری بلندمدت، توکن‌هایشان را به کیف پول‌های شخصی‌ خود منتقل می‌کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  بررسی کامل بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۳

برای مثال، گزارش وب سایت «Spot On Chain» نشان می‌دهد که یک کیف پول بزرگ به آدرس ۰x742 دارایی‌هایش را صرافی کراکن منتقل کرده است. این نهنگ در سال ۲۰۲۲ حدود ۸٬۲۴۰ اتریوم را با قیمت ۱٬۱۸۹ دلار از صرافی کراکن خارج کرده بود. او در این مدت حدود ۱۴۹ درصد (۱۲.۸۳ میلیون دلار) سود کرده است.

با این حال نهنگ مذکور نزدیک به ۷٬۲۴۰ اتریوم را به کراکن و ۱٬۰۰۰ اتریوم دیگر را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده است. بنابراین تحلیلگران به این نتیجه رسیده‌اند که او قصد دارد بیش از ۷٬۰۰۰ اتریوم را بفروشد.

به نظر می‌دهد چنین معامله‌گرانی نسبت به تاثیر ETFهای اسپات اتریوم روی قیمت ETH در کوتاه‌مدت شک دارند. شایان ذکر است که قیمت بیت کوین هم بعد از تایید ETFهای اسپات آن در آمریکا، ابتدا کاهش یافته‌ بود. از طرف دیگر نهنگ مذکور ممکن است پس از کاهش قیمت اتریوم تا محدوده ۲٬۸۰۰ دلار، وحشت کرده و تصمیم گرفته‌ باشد که ذخایرش را بفروشد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی لرستان ۶۵ درصد محقق شدهاست

قیمت اتریوم اخیراً نوسانات زیادی را تجربه کرده و در مقایسه با رکوردی که پس از تایید ETFهای اسپات ثبت کرده بود، حدود ۲۳ درصد کاهش یافته‌ است. با این حال یک الگو کف دو قلو در نمودار آن به وجود آمده‌ و معامله‌گران نسبت به رشد این ارز دیجیتال امیدوار شده‌اند.

به طور کلی اگر اتریوم بتواند از مقاومت ۳٬۰۸۰ دلار عبور کند، ممکن است تا سطح ۳٬۳۵۰ دلار افزایش یابد. برعکس عدم عبور از این مقاومت، ممکن است به تثبیت آن در محدوده‌ ۲٬۸۷۶ تا ۳۲۰۸۰ دلار کمک کند.

نمودار قیمت اتریومنمودار قیمت اتریوم
نمودار قیمت اتریوم




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد انیگما راکی رابیت امروز ۲۹ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد انیگما ۲۹ شهریور راکی ربیت ترتیب رمز کیف پول یا همان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner