فیلترهای سرامیکی ریخته گری

رونمایی از کتاب “مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی” در دانشگاه امام حسین(ع)

کتاب “مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی” در دانشگاه جامع امام حسین (ع)رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی دانشگاه جامع امام حسین(ع) اعلام کرد: مدیریت جهادی یکی از فناوری های نرم انقلاب اسلامی است که در مقایسه با سایر سبک های مدیریت و رهبری دنیا کارآمدی خود را در گام اول انقلاب و در عرصه های مختلفی از جمله دفاع مقدس، جهادسازندگی، صنعت هسته ای، صنعت موشکی، محرومیت زدایی و سایر عرصه ها اثبات کرده است.

یکی از کارآمدترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری علم و هنر مدیریت جهادی، شناخت ابعاد گوناگون الگوهای رفتاری و ذهنی مدیران جهادی است. به اذعان دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی عالی‌ترین الگوی امروزی مدیر جهادی و مدیریت جهادی بر اساس سبک رهبری و مدیریت بومی ایرانی اسلامی است که می‌توانند در گام دوم انقلاب اسلامی، برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت_عجل الله تعالی فرجه الشریف_نقش آفرینی نماید.

در همین زمینه، در قالب یک طرح پژوهشی در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) کتاب “مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی” توسط  روح الله تولایی (دانشیار دانشگاه جامع امام حسین ) و علی عسگرحلوایی (پژوهشگر دانشگاه جامع امام حسین ) تالیف شده و در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ توسط موسسه چاپ و نشر این دانشگاه، به زیور طبع درآمده است. این کتاب در قالب هفت فصل به بررسی و تبیین مفهوم مدیریت جهادی براساس الگوهای ذهنی و رفتاری شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.
کتاب “مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی” برای تدریس در کلیه مقاطع تحصیلی رشته های مدیریت و علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه می تواند مورد بهره برداری اساتید و دانشجویان فرهیخته کشور و همه علاقه مندان به علوم نوین مدیریت قرار گیرد.
 
عناوین فصل های ۷ گانه این کتاب عبارتند از: فصل اول: کلیات مکتب شهید سلیمانی، فصل دوم: مبانی و مفهوم مدیریت جهادی، فصل سوم: مدل ذهن جهادی، فصل چهارم: شایستگیهای فردی مدیران جهادی، فصل پنجم: الگوی کاربردی مدیریت جهادی، فصل ششم: ارتباطات جامع مدیر جهادی، و فصل هفتم: الگوی فرماندهی جهادی در عرصه دفاعی.
علاقه مندان جهت تهیه این کتاب میتوانند به سایت اینترنتی دانشگاه (www.ihu.ac.ir) و یا فروشگاه موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین (ع) مراجعه کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  امروز هوانیروز، قوی ترین ناوگان هوایی غرب آسیاست

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

توسعه همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه نظام ایمنی هسته‌ای

در دیدار مقامات نظام ایمنی هسته‌ای ایران و روسیه بررسی شد؛ ۱۲:۵۲ – ۲۷ شهريور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner