فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ساعت پایان کار صنوف پایتخت تا پایان سال اعلام شد/ فعالیت پس از ساعت ۲۴ ممنوع

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ اعلام کرد که ساعات کاری مجاز صنوف در پایتخت تا پایان امسال، ساعت ۲۴ بوده و فعالیت پس از این ساعت غیرمجاز است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نادر مرادی درباره ساعت فعالیت صنوف در نیمه دوم سال گفت: ساعت کاری اصناف در نیمه دوم سال با با یک ساعت کاهش نسبت به نیمه اول سال، ساعت ۲۴ است و پس از آن صنوف اجازه فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه این تصمیم با هدف رفاه حال شهروندان و تامین امنیت صنوف اتخاذ شده است، گفت: شمار گشت‌های پلیس در شب‌های زمستان افزایش پیدا کرده است و ماموران در صورت رویت تخلفات صنوف با آن برخورد خواهند کرد. 

مرادی درباره اینکه آیا طلافروشی‌ها و صنوفی مانند صرافی‌ها و … نیز می‌تواند تا ساعت ۲۴ فعال باشند، گفت: برخی از اصناف از جمله طلافروشی‌ها و صرافی‌ها و … ساعت کاری مشخصی دارند که به آنها اعلام شده است. ساعت ۲۴ برای صنوف عمومی‌تر مانند اغذیه فروشی‌ها، فروشگاه ها و … است. صنوفی مانند آهنگری‌ها، صافکاری‌ها، نجاری‌ها و … نیز باید توجه داشته باشند که ساعات فعالیتشان نباید مزاحم شهروندان شده و آسایش آنان را سلب کند. متاسفانه بیشترین میزان شکایت نیز از این صنوف به پلیس اعلام شده و آنها هم باید ساعت خاموشی را رعایت کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سفر رییس جمعیت هلال احمر به ژنو

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ با بیان اینکه در مرحله اول به این صنوف تذکر داده خواهد شد، گفـت: در صورت عدم توجه صنوف به تذکرات پلیس، نسبت به پلمب و جلوگیری از فعالیت آنان با دستور قضایی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner