فیلترهای سرامیکی ریخته گری

سنگ قبر مرمر؛ نحوه خرید و انواع آن

دیدارنیوز: سنگ قبر مرمر، نوعی سنگ دگرگونی است که از سنگ ‌آهک ایجاد شده است؛ در واقع سنگ‌ آهک تحت ‌فشار خیلی زیاد و حرارت بالا قرار می‌گیرد و به مرمر تبدیل می‌شود. مرمر در رنگ‌های مختلفی چون سفید، نباتی، سبز، صورتی وجود دارد. این سنگ از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار بوده و گران‌بها است و به‌دلیل مقاومت در برابر عوامل جوی، به‌عنوان سنگ قبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنگ قبر مرمر همچنین در برابر خوردگی و فرسایش از خود مقاومت نشان می‌دهد. از دیگر مزایای این سنگ می‌توان به نرم بودن بافت آن و قابلیت مناسب حکاکی بر آن اشاره کرد. جلا دادن این سنگ به آن ظاهری درخشان و زیبا می‌بخشد.

نکات مهم خرید سنگ قبر مرمر

سنگ قبر مرمر باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر عوامل جوی و فرسایش از خود مقاومت نشان دهد. همچنین وزن آن نیز مهم است؛ چراکه وزن زیاد باعث می‌شود که در برابر باد شدید مستحکم بماند. این سنگ باید به بهترین شکل تراش داده شود تا ظاهری زیبا و چشم‌نواز به خود بگیرد تا قبر عزیز درگذشته شما، جلوه منحصربه‌فردی داشته باشد. سنگ قبر مرمر باید با اندازه قبر متناسب باشد؛ بنابراین حتماً به سایز سنگ قبر توجه نمایید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آزار و اذیت زن جوان از سوی ۳ مرد مسافربرنما

سنگ قبر مرمر نسبت به دیگر انواع سنگ، گران‌تر است؛ بنابراین حتماً بودجه خود را قبل از خرید مدنظر داشته باشید. نصب این سنگ‌ کار هر کسی نبوده و می‌بایست فرد متخصصی نصب آن را انجام دهد تا خیالتان از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی در نصب آسوده باشد.

 

سنگ قبر مرمر؛ نحوه خرید و انواع آن

 

انواع سنگ قبر مرمر

سنگ قبر مرمر براساس ویژگی‌های مختلفی چون کیفیت، قیمت، رنگ و… در انواع مختلفی وجود دارد. رایج‌ترین سنگ قبرهای مرمر به شرح زیر هستند:

سنگ قبر مرمر هرات

سنگ قبر مرمر هرات یکی از انواع سنگ سفید از جنس مرمر است که رگه‌های کم‌رنگ صورتی در آن وجود دارند. این سنگ‌ها به‌طور استاندارد با قطر ۴ سانتی‌متر تولید می‌شوند. مزیت مهم این سنگ مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما است. اگر به‌دنبال سنگ مزاری هستید که در برابر گرما و سرما، ماندگاری زیادی داشته باشد، سنگ قبر هرات می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این سنگ از معادن هرات افغانستان و اصفهان استخراج شده و در مجموعه جنت نوین قابل سفارش است.

سنگ قبر مرمر سفید

سنگ قبر مرمر سفید یکی از پرطرفدارترین انواع سنگ مرمر است؛ چراکه ظاهری لاکچری و بسیار زیبایی دارد. این سنگ در برابر عوامل جوی تغییر رنگ نمی‌دهد و سال‌های سال همانند روز اول باقی می‌ماند. سادگی در عین باکیفیت بودن این سنگ موردپسند همگان است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ریزش ساختمانی در «قاهره» با ۷ کشته

سنگ قبر مرمر؛ نحوه خرید و انواع آن

سنگ قبر مرمر سبز

سنگ قبر مرمر سبز، زمینه‌ای سبز رنگ دارد که احساس طراوت و نشاط را القا می‌کند. رگه‌های سبز، سفید و قهوه‌ای، زیبایی این سنگ را بیشتر کرده‌اند. این رنگ زیبا مانند سایر سنگ قبرهای مرمر در برابر برف ‌و باران و نور خورشید مقاوم بوده و حتی بعد از چندین سال، ظاهر آن همانند روز اول باقی خواهد ماند. اگر این رنگ مورد پسندتان است، با خیالی راحت می‌توانید آن را سفارش دهید.

 

سنگ قبر مرمر نباتی

سنگ قبر مرمر نباتی مانند سنگ قبر مرمر سفید ساده و در عین ‌حال خیره‌کننده است؛ به‌گونه‌ای که در بسیاری از اماکن مذهبی و حتی لوازم تزئینی، از این رنگ زیبا استفاده می‌شود. زمینه گرم آن چشم‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. حکاکی روی این سنگ، زیبایی آن را دوچندان می‌سازد. این سنگ در برابر فرسایش، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

 

نحوه خرید سنگ قبر مرمر از جنت نوین

سنگ قبر مرمر با این‌که گران‌بها بوده؛ اما به‌دلیل کیفیت بسیار مناسبی که دارد، در دسته سنگ‌های پرفروش در ایران جای گرفته است. جنت نوین، فروشگاه فروش انواع سنگ قبر با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. اگر تمایل به خرید سنگ قبر مرمر را دارید، از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید.          

  • شماره تماس: ۰۹۹۴۰۳۸۳۷۱۶
  • شماره تماس دفتر: ۰۲۱۵۵۲۰۶۸۸۱ (در صورت امکان قبل از حضور در گالری با شماره تماس درج شده هماهنگی لازم را انجام دهید)
  • آدرس: جاده قدیم قم، روبروی درب باب الرضا بهشت زهرا، ساختمان پیک کویر، دفتر شماره ۷ ،۸
  • مشاوره و پاسخ‌گویی تلفنی: پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته
پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آتش‌سوزی یک گاراژ در حوالی میدان خراسان

سخن پایانی

سنگ قبر مرمر از گران‌بهاترین و لاکچری‌ترین انواع سنگ قبر محسوب می‌شود. این سنگ در رنگ‌های متفاوتی مانند سفید، نباتی، سبز، صورتی و… وجود دارد که رگه‌هایی از رنگ‌های دیگر در آن‌ها دیده می‌شوند و ظاهری دوچندان جذاب به آن بخشیده‌اند. مقاومت آن در برابر عوامل جوی و خوردگی و فرسایش زبان‌زد است. در صورت تمایل برای خرید سنگ قبر مرمر، جنت نوین سهولت خرید را برای شما مشتری گرامی تأمین کرده است.

 


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner