فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شهرستان گرگان را ویژه ببینید/ حل مشکلات فعلی نیازمند کار جهادی است

ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گرچه بودجه و اعتبارات به تناسب شاخص‌ها برای هر شهرستان تعریف شده اما گرگان با توجه به شرایط موجود نیازمند نگاه ویژه است.

غلامرضا منتظری پیش از ظهر امروز پنج شنبه ۳ تیر در آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت در گرگان، با اشاره به ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در هفته دولت باید شاخصه‌های شهیدان رجایی و باهنر بازخوانی شود.

وی با تأکید بر اینکه باید شاخص‌هایی برای ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران متناسب با الگوهایی مانند شهیدان رجایی و باهنر تعریف شود، بیان کرد: مسئولان خود را به صفت مردمی بودن آراسته کنند و از حضور در جمع مردم غافل نشوند.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کار جهادی برای رفع مشکلات فعلی تأکید کرد و یادآور شد: اینکه آیت‌الله رئیسی دولت سیزدهم را به نام دولت مردمی نامگذاری کرده به پشتوانه ما و شما بوده، امروز با توجه به حجم مشکلاتی که وجود دارد کار جهادی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مت گاکس ۲.۸ میلیارد دلار بیت کوین را جابه‌جا کرد؛ سقوط جدیدی در راه است؟

منتظری از رویکرد استاندار گلستان بر تحقق چشم انداز قدردانی کرد و گفت: پیشنهاد می کنم مقطع زمانی برای این چشم انداز پیش بینی شود تا مدیران بتوانند برای تحقق آن برنامه ریزی کرده و در مقابل اصحاب رسانه و در نمازهای جمعه برش شهرستانی را رونمایی کنند.

وی متذکر شد: گرچه بودجه و اعتبارات به تناسب شاخص‌ها برای هر شهرستان تعریف شده اما گرگان مرکز استان است و به واسطه این مسئله مهاجران فراوان دارد و مردم از سراسر استان برای درمان و رفع مشکلات به گرگان مراجعه می‌کنند که با توجه به این شرایط نگاه به این شهرستان باید ویژه باشد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: درخواست ما این است که اعتبارات شهرستان گرگان را متفاوت ببینید در غیر این صورت فرماندار، شهردار و دیگر مسئولان قادر به پاسخگویی به انتظارات مردم نخواهند بود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد تپ سواپ امروز ۲۷ شهریور + کد همه ویدئوهای TapSwap

How else Can You Earn On crypto? بدون کد Buy REAL ESTATE With Only $100 …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner