فیلترهای سرامیکی ریخته گری

شکایت شرکت کانسنسیس از کمیسیون بورس آمریکا رد شد

شکایت شرکت کانسنسیس (Consensys)، توسعه‌دهنده کیف پول متامسک، علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و پنج کمیسیونر آن از جمله گری گنسلر رد شده‌ است.

خلاصه خبر

  • شکایت کانسنسیس از SEC رد شده‌ است.
  • قاضی این پرونده اعلام کرد که اقدامات اجرایی SEC اقدامات نهایی آژانس نیستند.

به گزارش کوین تلگراف، کانسنسیس در ماه آوریل (اوایل اردیهبهشت) شکایت خود از SEC را ثبت کرده بود. این شرکت سپس از دادگاه درخواست کرد تا مشخص کند که اتریوم یک اوراق بهادار نیست، فروش آن توسط کانسنسیس به منزله فروش اوراق بهادار نیست و SEC نمی‌تواند اقدام اجرایی علیه متامسک (MetaMask) انجام دهد. شایان ذکر است که SEC در نهایت در ماه ژوئن (خرداد) از کانسنسیس شکایت کرد.

کانسنسیس ادعا کرد که SEC تحقیقاتی را در مورد اتریوم آغاز کرده و قصد دارد آن را به عنوان یک اوراق بهادار فانون‌گذاری کند. این شرکت در آن زمان خاطرنشان کرد که آژانس مذکور هشدار ولز را در مورد متامسک صادر کرده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نرخ فروش دلار و سکه در اردیبهشت ۱۴۰۱

با این حال قاضی «Reed O’Connor» ادعاهای کانسنسیس در مورد متامسک را رد و اعلام کرد که اقدامات اجرایی SEC اقدامات نهایی آن نیستند. او اضافه کرد که اخطار ولز پایان فرآیند تصمیم‌گیری SEC نیست و حقوق یا تعهدات قانونی شاکی را تعیین نمی‌کند. علاوه بر این تاکید کرد که عواقب قانونی بر کانسنسیس تحمیل نمی‌کند.

این قاضی همچنین ادعاهای کانسنسیس در مورد تحقیقات SEC در مورد اتریوم را رد کرد. او خاطرنشان کرد که کانسنسیس اعلام کرده که SEC تحقیقات خود را پس از تأیید ETFهای اسپات اتریوم در ماه مه (اردیبهشت) لغو کرده است.




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۱ شهریور + ویدئو آموزش دریافت الماس مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۱ شهریور همستر کامبت پازل امروز همستر کامبت را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner