فیلترهای سرامیکی ریخته گری

عباسپور: فاطمی امین در حوزه خودرو اقدامات خوبی انجام داده است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تایید عملکرد وزیر صمت در حوزه های فولاد، تولید خودرو و تبادلات تجاری، گفت: در حوزه خودروسازی اقدامات خوبی در جهت افزایش تولید انجام شده است.

روح الله عباسپور در گفت و گو با ایسنا، در تایید عملکرد سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار است در هفته آینده استیضاح وزیر صمت در صحن علنی مجلس مطرح شود و نمایندگان سوالاتی دارند، اما گزارشات آقای فاطمی امین هم بد نیست و استدلال های خوبی در پاسخ دارند.

وی در خصوص عملکرد وزیر صمت در حوزه صنعت بیان کرد: الحمدلله حوزه صنعت رشد خوب ۵ درصدی داشته و در قیمت فولاد تقریبا ثبات ایجاد شده، اما در حوزه معدن اتفاقی نیفتاده و در عین حال در رابطه با مس حرکت هایی در حال ایجاد است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص عملکرد فاطمی امین در حوزه خودرو یادآور شد: در خودروسازی اقدامات خوبی در جهت افزایش تولید صورت گرفته است. مثلا ایران خودرو دیزل رشد ۱۰ درصدی  دارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  رشد اقتصادی فراتر از انتظار اتحادیه اروپا

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با عملکرد وزیر صمت در بحث توسعه تجارت گفت: در زیرمجموعه های وزارت صمت رشد ۴۰ درصدی در صادرات داشته ایم و تقریبا با برخی از کشورها مانند چین تعاملات خوبی صورت گرفته که موارد خوبی است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner