فیلترهای سرامیکی ریخته گری

عزم جدی دولت سیزدهم درعمل به وعده‌ها

ایسنا/مازندران نماینده عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم در عمل به وعده‌ها است، گفت: بعد از حضور رئیس جمهوری به مازندران در اجرای مصوبات سفر، بیش از ۷۰۰ میلیاد ریال به منظور ساخت راه‌های روستایی، اجرای روکش آسفالت، تامین روشنایی و خط کشی محورهای ارتباطی در شهرستان ساری اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، محمدعلی نوبخت امروز در بازدید از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ساری و دیدار با کارکنان این اداره، اظهار کرد: شتاب گرفتن تکمیل و اجرای ساخت راه‌های روستایی، روکش آسفالت، تامین روشنایی محورهای ارتباطی و خط‌کشی راه‌های اصلی و فرعی روستایی با هدف افزایش ایمنی محورها بعد از سفر رئیس جمهوری به مازندران با اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال طرح‌های تصویبی اجرا شد.

وی تصریح کرد: در اجرای مصوبات سفرعملیات اجرایی زیر سازی و آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی، ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی روستایی، تامین روشنایی محورهای ارتباطی به طول ۱۵ کیلومتر، خط‌کشی محورهای اصلی و فرعی روستایی به طول بالغ بر ۶۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال انجام و به مرحله بهره‌برداری رسید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کارت‌های راکی رابیت امروز ۲۱ مرداد + آموزش وارد کردن

 نماینده عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه عزم جدی دولت سیزدهم در عمل به وعده‌ها است، گفت: با اقدامات انجام شده در حوزه راهسازی و در راستای نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی بیش از ۳۰ کیلومتر از این راه‌های با رویه شنی در بخش‌های چهاردانگه، دودانگه، رودپی جنوبی و شمالی آسفالت و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نوبخت افزود: در همین راستا به منظور اجرای طرح‌های تثبیت رانش محورهای اصلی و فرعی روستایی شهرستان ساری اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور زیرسازی و آسفالت راه روستایی و تکمیل پل‌های ارتباطی در این مناطق درسال جاری اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال تصویب شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تعداد کاربران ماسک امپایر به ۴۰ میلیون نفر رسید

کوثر ایزک شیریان تو دانشگاه اقتصاد خوندم و خیلی اتفاقی وارد بخش اخبار کریپتو شدم. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner