فیلترهای سرامیکی ریخته گری

قاب خنک‌کننده Ice-Skin اوپو برای گوشی Find X5 پرو تولید شد

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، Find X5 پرو گوشی پرچم‌دار رده بالای اوپو برای سال ۲۰۲۲ است، شرکت اوپو قاب خنک‌کننده جدیدی برای این گوشی تولید کرده است که ساختار و مواد به کار رفته در آن، برای کنترل دمای این محصول طراحی شده است. اوپو در طراحی گوشی Find X5 پرو از ظاهر Find X3 پرو ۲۰۲۱ الهام گرفته است، گوشی جدید اوپو در بیشتر بازارهای جهانی با تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک عرضه می‌شود.

اگرچه بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار امروزی از سیستم‌های چند لایه برای مدیریت دمای داخلی بهره می‌برد، نادیده گرفتن گرمای تولید شده توسط پردازنده‌های گوشی‌های پیشرفته دشوارتر شده است. به احتمال بسیار زیاد، اوپو به همین دلیل تصمیم گرفته است که قاب جدیدی به نام Ice-Skin را برای Find X5 پرو تولید کند. الگوی باله‌های نازک قاب Ice-Skin باعث می‌شود هنگامی که گوشی را داخل آن قرار می‌دهید، شبیه گوشی‌های پرچم‌دار گیمینگ به نظر برسد.

قاب خنک‌کننده Ice-Skin با جذب رطوبت از هوای اطراف خود از طریق هیدروژل یکپارچه عمل می‌کند. این محصول گرما را از طریق تبخیر آزاد می‌کند، سپس رطوبت بیشتری را برای چرخه خنک‌کننده، جذب می‌کند. شرکت اوپو ادعا می‌کند که این قاب می‌تواند دمای گوشی را تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش دهد. این شرکت در حال حاضر قاب خنک‌کننده خود را برای خریدارانی که Find X5 پرو را پیش خرید کنند، در نظر گرفته است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  آموزش هوش مصنوعی در مسابقات دانشگاه امیرکبیر

https://www.notebookcheck.net/OPPO-develops-the-Ice-Skin-cooling-case-for-the-Find-X5-Pro.610252.0.html

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner