فیلترهای سرامیکی ریخته گری

مابقی مطالبات گندمکاران از نرخ علی‌الحساب ۱۱٫۵ هزار تومان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تایمز سید سعید راد  مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در افتتاحیه نمایشگاه غلات،  آرد و نان اظهار داشت: گندمی که برای صنف و صنعت پرداخت می‌شود با نرخ سال قبل و با قیمت ۱۲ هزار تومان است و هنوز یارانه‌ای به این بخش از تولید داده می‌شود.

وی افزود:  فعلا برنامه ای برای تغییر قیمت گندمی صنف و صنعت وجود ندارد و هر گونه تصمیم گیری در این خصوص توسط ستاد تنظیم بازار اخذ می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری تایمز، گفت: بر این اساس قیمت نان نیز تغییری ندارد و تا به امروز نیز تغییر قیمتی در بخش نان‌های سنتی و نان‌های حجیم و صنعتی نداشته‌ایم.

وی  در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار خبرگزاری تایمز درباره آخرین میزان خرید تضمینی گندم تصریح کرد: تا به امروز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن خرید تضمینی صورت گرفته است و خرید این محصول کماکان ادامه دارد.

راد اظهار داشت: ۸۰ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است و مابقی نیز با تامین مالی سازمان برنامه بودجه پرداخت می شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تسلا رکورددار شد

وی در پاسخ به سوال خبرگزاری تایمز افزود: مبالغی که بابت خرید تضمینی گندم پرداخت شده به صورت علی‌الحساب با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

راد در پاسخ به اینکه آیا مابقی قیمت گندم تا ۱۵ هزار تومان نیز پرداخت می‌شود یا خیر گفت: سازمان برنامه بودجه در حال تدارک بودجه مورد نیاز است.

وی در ارتباط با نرخ جدید خرید تضمینی گندم برای سال جاری گفت: شورای قمیت گذاری قیمت گندم برای سال جدید را تعیین می‌کند و ما مجری سیاست هستیم. 

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان