فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ماجرای تغییر مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست؟

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی توضیحاتی را درمورد تغییر مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد و گفت: این تغییر مالکیت موقت است.

حسین امیررحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه وزارت ورزش مالک هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود،  اظهار کرد: در مالکیت پرسپولیس تغییری ایجاد نشده است اما براساس مصوبه هیات واگذاری حقوق مالکانه استقلال به وزارت اقتصاد رسید.

وی ادامه داد: اگر استقلال نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد و از حضور در لیگ قهرمانان اسیا در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ محروم است و بنابراین مشکلی نیست اما اگر قرار باشد هر دو تیم در این لیگ حضور داشته باشند مشکل ایجد می‌شود و باید مالکیت جدا داشته باشند.

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده‌سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به برگزاری مزایده برای واگذاری ۵۰ درصد از سهام هرکدام از باشگاه‌ها عنوان کرد: اگر مزایده موفقیت آمیز باشد هیچک‌دام از وزارت‌خانه‌ها مالکیت نخواهند داشت.

بر اساس این گزارش،یکی از مهم‌ترین مشکلات سرخ‌آبی‌ها که باعث شد مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه صادر نشود و پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ حذف شوند،مالکیت مشترک این دو باشگاه و البته دولتی بودن آن‌ها بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مردم چقدر در بانک‌ها سپرده دارند؟

طبق قانون،هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی‌تواند در یک تورنمنت،مالکیت دو باشگاه را در اختیار داشته باشد تا شائبه هرگونه تبانی از بین برود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان