فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ماجرای ربودن مرد جوان به دلیل اختلافات مالی در غرب تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز، خردادماه سال جاری، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی رفت و هنگامی که مقابل بازپرس غلامحسین صادق‌زاده قرار گرفت، گفت: چندی قبل با درخواست ملاقات یک نفر به غرب تهران رفتم اما در آنجا ۴ مرد جوان دیگر با تهدید چاقو، من را داخل خودرو پراید قرار دادند و اقدام به آدم‌ربایی کردند.

شاکی پرونده ادامه داد: متهمان ابتدا من را به خانه‌ای در شهریار بردند و با تهدید چاقو ۲ سفته میلیاردی گرفتند و سپس سند خودروی من را به نام خودشان زدند؛ همچنین آنها پس از اعمال مجرمانه خود آزادم کردند؛ حالا به اینجا آمدم تا شکایتم را مطرح کنم.

پس از تشکیل پرونده با دستور قضایی تحقیقات تیم جنایی آغاز و در نخستین گام مشخص شد، شاکی پرونده مالک یک شرکت بوده و با فردی به نام امید اختلاف مالی گسترده‌ای دارد؛ همچنین در ادامه مشخص شد، مرد جوانی که با شاکی در غرب تهران قرار ملاقات گذاشته از دوستان مشترک امید و مالباخته است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  توقیف محموله سنگین مواد مخدر در مرز سراوان

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، مخفیگاه ۳ نفر از متهمان را در نقاط مختلف تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با بازپرس پرونده آنها را طی عملیات‌های غافلگیرانه دستگیر به اداره پلیس آگاهی منتقل کردند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات ابتدا منکر جرم خود بود اما پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود پرونده به آدم‌ربایی مرد جوان اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل از حادثه، امید با من تماس گرفت و درخواست کرد تا شاکی پرونده را به خیابان مورد‌ نظر در غرب تهران بکشانم تا در آنجا به دلیل اختلافات گسترده مالی اقدام به آدم‌ربایی کنیم.

مرد آدم‌ربا مدعی شد: ما شاکی پرونده را به خانه‌ای در شهریار بردیم و از آن سفته چند میلیاردی گرفتیم و خودرویش را به نام امید زدیم تا حساب آنها با یکدیگر تسویه شود در ادامه نیز قرار شد مقداری پول به عنوان دستمزد به من دهند که دستگیر شدیم.

پس از اعترافات صریح آدم‌ربایان به جرم خود به دلیل اختلافات مالی، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه ۲ متهم فراری پرونده را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ۲۸ کشته بر اثر انفجار در یک معدن زغال سنگ در ترکیه

به گزارش تایمز، با دستور غلامحسین صادق‌زاده؛ بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با ۲ مرد فراری دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner