فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معرفی آخرین محصولات نانویی دارای تاییدیه نانو مقیاس در مجموعه ۶ جلدی

آخرین دستاوردهای صنعتی در حوزه تولید محصولات و ساخت تجهیزات مرتبط با فناوری نانو، در قالب ۶ جلد کتاب به چاپ رسید.

به گزارش ایسنا، پیشرفت فناوری نانو با هدف تولید ثروت و بهبود کیفیت زندگی مردم، موجب تولید محصولات صنعتی متنوع در زمینه‌های گوناگون شده است. در راستای معرفی محصولات صنعتی دارای گواهی‌نامه نانومقیاس، ویرایش هفتم کتاب محصولات و تجهیزات فناوری نانو به تفکیک حوزه‌های صنعتی مختلف در ۶ جلد منتشر شد.

در این مجموعه کتب ۶ جلدی، آخرین محصولات دارای تأییدیه نانومقیاس از ستاد توسعه فناوری نانو به همراه تصاویر محصول، نام و اطلاعات مربوط به شرکت، محل تولید، مجوزها و تأییدیه‌ها معرفی شده‌اند. در مقدمه کتاب‌ها به تصویر کلی محصولات و بازار نانو در ایران پرداخته شده و آخرین آمار محصولات و تجهیزات فناوری نانو ساخت ایران، حجم بازار و صادرات این محصولات ارائه شده‌اند.

به نقل از ستاد نانو، این مجموعه در حوزه‌های “ساخت‌وساز، رنگ و رزین و لوازم‌خانگی”، “سلامت، آب و محیط‌زیست، کشاورزی و نساجی”، “نفت، گاز، پتروشیمی، پلیمر و انرژی”، “حمل‌ونقل و صنایع فلزی”، “نانومواد، نانوپوشش‌ها و نانوالیاف”، “تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی” و “معرفی شرکت‌های حوزه‌های اختصاص”  به چاپ رسیده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کمیسیون تلفیق بودجه: افزایش 18 درصدی حقوق کارمندان مغایرقانون است

کتاب محصولات فناوری نانو از آذرماه سال ۹۳، هر ساله، منتشر شده و به معرفی آخرین محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو ساخته شده کشور می‌پردازد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

ایردراپ راکی رابیت یک روز دیگر تمدید شد

بازی راکی رابیت به خاطر درخواست متعدد کاربرانش، دوره واجد شرایط شدن‌ ایردراپ خود را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner