فیلترهای سرامیکی ریخته گری

معرفی ۳ آلت کوینی که در ماه آینده باید آن را تحت نظر بگیرید

با نزدیک شدن‌ به پایان ماه آگوست، تحلیلگران ۳ آلت کوین را معرفی کرده‌اند که پتانسیل خوبی دارند و معامله‌گران می‌توانند آن‌ها را تحت نظر بگیرند.

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • تحلیلگران باور دارند که ترون شرایط خوبی دارد.
  • علاوه بر این به نظر آن‌ها معامله‌گران می‌توانند آوه و کاردانو را هم تحت نظر بگیرند.

به گزارش بی‌این کریپتو، دامیننس بیت کوین در محدوده ۵۷ درصد قرار دارد. با این حال تحلیلگران باور دارند که ۳ آلت کوین زیر شانس خوبی برای رشد دارند.

۱. ترون

قیمت ترون اخیراً به سقف سه ساله خود در ۰.۱۷ دلار رسید. این اتفاق باعث شد ترون به یکی از ۱۰ ارز برتر بازار تبدیل شود و جای کاردانو را بگیرد. این ارز دیجیتال در سی روز گذشته ۱۵ درصد رشد کرده و عملکرد آن بهتر از بیت کوین بوده است.

به نظر می‌رسد راه‌اندازی پلتفرم میم کوین‌ SunPump در شبکه ترون، روی رشد آلت کوین مذکور موثر بوده است. این اتفاق باعث دامیننس ترون در شبکه‌های اجتماعی به شدت رشد کند و به بیش از ۶ درصد برسد.

دامیننس ترون در شبکه‌های اجتماعی دامیننس ترون در شبکه‌های اجتماعی
دامیننس ترون در شبکه‌های اجتماعی

از نظر تکنیکال شاخص حجم OBV رشد کرده و فشار خرید ترون را تایید نموده است. در نتیجه اگر انباشت ترون ادامه داشته‌ باشد، ممکن است قیمت آن به ۰.۱۴ دلار و یا حتی ۰.۱۷ دلار برسد. این ارز دیجیتال حتی ممکن است در ماه سپتامبر به محدوده ۰.۱۹ دلار هم برسد.

قیمت ترونقیمت ترون
قیمت ترون

۲. آوه

آوه در ۳۰ روز گذشته حدود ۱۸ درصد رشد کرد و توانست توجه نهنگ‌ها را هم به خود جلب کند. به نظر تلاش آوه برای ورود به بخش توکنیزه کردن‌ دارایی‌های دنیای واقعی و همکاری با شرکت بلک راک، به رشد آن کمک کرده است.

گفتنی است که در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) قیمت آوه به زیر ۸۰ دلار رسیده‌ بود. این آلت کوین سپس توانست کف بالاتری در محدوده ۱۴۶.۴۹ دلار ایجاد کند. شاخص RSI هم فشار خرید آوه را تایید کرد.

این شرایط در نهایت به رشد آوه کمک کرد اما این ارز دیجیتال در روزهای قبل دوباره به سطح ۱۱۸ دلار رسید. نمودار و کاهش شاخص RSI آوه نشان می‌دهد که احتمال رشد مجدد آن وجود دارد. برای رسیدن‌ به این هدف، هولدرهای آوه باید از حمایت ۱۱۸ دلار محافظ کنند تا آن را به مقاومت ۱۲۹.۶۴ دلار برساند.

با این حال از دست رفتن حمایت مذکور آوه را با خطر سقوط زیادی مواجه می‌کند.

قیمت آوه آلت کوینقیمت آوه آلت کوین
قیمت آوه

۳. کاردانو

هاردفورک چانگ کاردانو قرار است ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) انجام شود. این ارتقا قرار است حاکمیت آنچین را برای اولین بار وارد بلاک چین کاردانو کند. به همین خاطر هولدرهای کاردانو بی‌صبرانه منتظر این اتفاق هستند. آن‌ها ادعا کردند که رشد ۱۳۰ درصدی قیمت کاردانو بعد از ارتقای سال ۲۰۲۱ می‌تواند تکرار شود.

شاخص MACD نشان می‌دهد که معامله‌گران ممکن است از ریزش این آلت کوین به عنوان فرصت خرید استفاده کنند. با این حال کاردانو ابتدا باید بتواند به ۰.۴۰ دلار برسد. عبور از این مقاومت هم آن را به سطح ۰.۴۴ دلار خواهد رسید. با این حال اگر معامله‌گران از استراتژی «خرید شایعه، فروش خبر» استفاده کنند؛ قیمت کاردانو ممکن است بعد از هاردفورک چانگ به ۰.۳۲ دلار برسد.

قیمت کاردانو کاردانوقیمت کاردانو کاردانو
قیمت کاردانو

تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی یا ایردراپ‌ها، تنها با هدف آموزش یا اطلاع‌رسانی به کاربران فضای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شود. مجله نوبیتکس به‌هیچ‌وجه توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش یا مشارکت در پروژه‌های مرتبط با این حوزه نداشته و صرفاً با توجه به درخواست جامعه رمزارزی ایران محتوا تولید می‌کند. فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال، مانند سایر بازارهای مالی، با ریسک‌هایی همراه بوده و لازم است هر شخص با تحقیق و پذیرش کامل مسئولیت این خطرات احتمالی، برای فعالیت در این حوزه تصمیم‌گیری کند.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اتاق بازرگانی استان مرکزی و دانشگاه صنعتی اراک تفاهمنامهامضا کردند
الماس تراشکاری

Check Also

ارزش معاملات بازار بورس حدود ۶ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان ثبت شد-تایمز

۱۴:۰۷ – ۰۲ آبان ۱۴۰۳ مصطفی صفاری کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان