فیلترهای سرامیکی ریخته گری
مسکن صدف
مسکن صدف

معرفی ۳ املاکی خوب در منطقه ۲۲

توی این مدت که تو زمینه املاک و پروژه های مسکونی یا تجاری در شهرک گلستان-شهرک راه آهن قدیم- و منطقه ۲۲ تهران فعالیت می کنم البته نه بعنوان یه املاکی و  مشاور املاک بلکه در حوزه محتوای مربوط به اون مشغولم. ماشاالله که توی بخش املاک تا چشم کار میکنه دفاتر املاکه، البته که اکثرشون فقط یه مکان ۱۲ متری هستند و نهایتا یه جواز، اما اونایی که چند تا دفتر دارن البته دفتر چند متری نه یه ساختمان چند طبقه که چندین نفر توش کار میکنن خیلی نیستن.

توی منطقه ۲۲ هم مثل خیلی جاها املاکی های زیاد داره که قصد دارم به ۳ تا از اونا اشاره کنم پس با من همراه باشید تا انتهای این مقاله.

الف ) املاک مسکن صدف

مسکن صدف در منطقه ۲۲ سالهاست که در حال فعالیت هست و بیش از شعبه در شهرک گلستان دارد. مسکن صدف در خیابان امیرکبیر واقع شده و دارای مشاوران متعدد و خبره است که در کار خودشان کاربلد هستند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  قرص استروژن کونژوگه چیست؟ فواید و عوارض conjugatedestrogens

مسکن صدف در بخش های مختلف یعنی املاک مسکن، املاک تجاری و گاها صنعتی فعال است. مشاورانی که در بخش مسکن خدمت رسانی می کنند با مشاورانی که در حوزه تجاری یا صنعتی کار میکنند یکی نیستند و هر کدام در قسمت مربوطه بصورت تخصصی کار می نمایند.

بخش پروژه ها در املاک مسکن صدف یکی از بخش هایی است که به دلیل اینکه متقاضیان زیادی دارد فعال تر است. پروژه هایی مثل پروژه زاگرس، پروژه نیکان، پروژه تریتیوم vip، پروزه شمیم رحمت (پروژه نخل) و غیره از جمله پروژه های خوبی است که این مشاوران کارکشته سعی می کنند با ارائه اطلاعات کامل و صحیح نظر مخاطبان خود را جلب نمایند.

همیشه یکی از عوامل انتخاب افراد در املاک مسکن موضوع حسن شهرت و سابقه است که مسکن صدف دارای آن است. مسکن صدف یک وب سایت فعال و به روز و خوب دارد که آدرس آن https://sadaf22.com است.

ب) املاک مسکن مروارید

گروه سرمایه گذاری مروارید یکی دیگر از املاکی هایی است که در حوزه خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن در منطقه ۲۲ فعالیت می کند. املاک مسکن مروارید در قسمت های مختلف از جمله پروژه های مسکونی تجاری کار میکند. برای آشنایی با پروژه ها می توانید به سایت این املاکی به نشانی اینترنتی https://morvaride.com مراجعه نمایید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  مهم‌ترین خواص عناب برای لاغری و روش مصرف آن

ج) املاک مسکن دیار

مسکن دیار هم از آن جمله املاکی هایی است که در بخش معاملات مسکن فعال است و توانسته با مشاوران خوبی که در اختیار دارد خدمات مفیدی به هموطنان ارائه نماید. برای اینکه بیشتر با این املاکی آشنا شوید می توانید وارد سایت https://diyar22.com شوید و بخش درباره ما را بخوانید.

 

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

طرز تهیه پلو مخلوط با هویج و بادمجان

طرز تهیه پلو مخلوط با هویج و بادمجان

پلو مخلوط با هویج و بادمجان یک غذای خوشمزه و رنگارنگ ایرانی است که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *