فیلترهای سرامیکی ریخته گری

مقایسه ارز های دیجیتال با بیت کوین-تایمز

مقایسه ارزهای دیجیتال

در این صفحه ۵ جدول شامل رمزارزهای مختلف آمده است. با مشاهده این جدول‌ها می‌توان ارزهای دیجیتال را از جنبه‌های مختلف مقایسه کرد. مقایسه رمز‌ارزها از این جهت اهمیت دارد که شما می‌توانید با توجه به آن، عملکرد آنها را در آینده بهتر پیش‌بینی کنید.

محبوب‌ ترین‌ ها

در جدول محبوب‌ ترین ها، لیست رمزارزهایی که بیشترین جستجو را توسط کاربران داشته‌اند مشاهده می‌کنید. این ارزهای دیجیتال بهترین عملکرد را از نظر جلب توجه رسانه‌ها و کاربران در ۱ روز گذشته داشته‌اند.

پرسود ترین ها

در بخش پرسودترین ها، رمزارزهایی که در ۱ روز گذشته بیشترین افزایش قیمت را داشته‌اند آمده است. در واقع بهترین ارزهای دیجیتال در ۱ روز گذشته، در این جدول لیست شده‌اند.

پرضررترین ها

در بخش پرضررترین ها، رمزارزهایی که در ۱ روز گذشته بیشترین کاهش قیمت را داشته‌اند آمده است.

پربازدیدترین ها

در این جدول، رمزارزهایی که بیشترین مشاهده قیمت را توسط کاربران داشته‌اند مشاهده می‌کنید. در واقع می‌توان گفت بیشترین سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال، روی این رمزارزها سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  برترین دانشگاه‌های دنیا در رشته تجارت و اقتصاد

جدیدترین ها

در این بخش، جدیدترین رمزارزهای تولید و عرضه‌شده را مشاهده می‌کنید. نکته قابل توجه این است که جدیدترین ارزهای دیجیتال در صورت عملکرد فنی مناسب، به راحتی می‌توانند به بهترین ارزهای دیجیتال (یا همان پرسودترین ها) تبدیل شوند.


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner