فیلترهای سرامیکی ریخته گری

موفقیت ناوگروه ۸۶، تفکرات نادرست استکبار را با خاک یکسان کرد

ایسنا/مازندران فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، دوران دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر را به عنوان نمونه بارز مقاومت یاد کرد و گفت: امروز سربازان ما با ایستادگی و ایثار این ماموریت خطیر را در ناوگروه ۸۶ انجام می دهند تا تمامی تفکرات نادرست استکبار با خاک یکسان شود.

امیردریادار دوم آریا شفقت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نوشهر که به‌ مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در میدان صبحگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و تقارن آن با بازگشت غرور آفرین ناوگروه ۸۶ بعد از هشت ماه به میهن اسلامی، اظهار کرد: در دورانی که شرق و غرب دست به دست هم دادند تا به انقلاب اسلامی آسیب و آن‌را محو کنند شاهد این هستیم که جوانان این انقلاب پرچم نظام جمهوری اسلامی را در دور کره زمین به اهتزار درآوردند تا برگ زرینی بر دفتر افتخارات نظام اضافه کنند.

موفقیت ناوگروه ۸۶، تفکرات نادرست استکبار را با خاک یکسان کرد

وی با اشاره به حماسه آفرینی نیروهای مسلح و مردم غیور در خرمشهر و مقاومت ۳۴ روزه افزود: امروز در عرصه های مختلف شاهد رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  منابع آگاه: کشتن اسرای اسرائیلی هدف اصلی صهیونیست‌ها ازعملیات زمینی در غزه است

وی دوران دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهر را به عنوان نمونه بارز مقاومت یاد کرد و گفت: امروز سربازان ما با ایستادگی و ایثار این ماموریت خطیر را در ناوگروه ۸۶ انجام می دهند تا تمامی تفکرات نادرست استکبار با خاک یکسان شود.

موفقیت ناوگروه ۸۶، تفکرات نادرست استکبار را با خاک یکسان کرد

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر با اشاره به طی کردن بیش از ۶۰ هزار کیلومتر توسط شناورهای کاملا ایرانی و ناوشکن دنا تصریح کرد: این ناوشکن توسط جوانان و دانشمندانی ساخته شد که پرورش یافته همین دانشگاه هستند.

امیر شفقت خاطر نشان کرد: ما در دوران دفاع مقدس به کوچکترین وسیله جنگی محتاج بودیم اما امروز در همه نیروهای مسلح شاهد این هستیم که نه تنها نیازمندی های خود بلکه درخواست های کشورهای دوست و هم پیمان را تامین می کنیم.

موفقیت ناوگروه ۸۶، تفکرات نادرست استکبار را با خاک یکسان کرد

وی با اشاره به اقتدار تمام عیار ناوگروه ۸۶  تاکید کرد:این ناوگروه با دانش و تجهیزات بومی و باحضور جوانان ما از ۲۹ استان توانست اقتدار ایران و پرچم ما را در جای جای اقیانوس ها و دریاها به اهتزار درآورد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  انهدام پهپاد مهاجم توسط سامانه موشکی تاکتیکی بومی مرصادارتش

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

دغدغه دولت تثبیت قیمت کالا‌ها و خدمات است

۲۱:۴۴ – ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ معاون اول رئیس‌جمهور در «جلسه ستاد تنظیم بازار» که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner