فیلترهای سرامیکی ریخته گری

نخستین یادواره شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش برگزار شد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: مستشاران ارتشی که درس ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی را از عاشورا آموخته بودند توطئه‌های دشمنان را در نطفه خاموش کردند.

به گزارش ایسنا، نخستین یادواره شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «عباس طایفه» رئیس هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای مدافع حرم و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم در تیپ ۶۵ نیروهای ویژه واکنش سریع نزاجا برگزارشد.

امیر سرتیپ نعمتی در این یادواره با بازخوانی رویدادها و بیان خاطرات مأموریت‌های مستشاری ارتش در مقابل نیروهای تکفیری در سوریه بیان کرد: مدافعان حرم با لبیک‌گویی به فرمان فرمانده معظم کل قوا هرآنچه که داشتند، برای تأمین امنیت کشورهای منطقه تقدیم کردند؛ چرا که درس ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی را از عاشورا آموخته بودند و این مهم باعث شد که بتوانند توطئه‌های دشمنان را در نطفه خاموش کنند.

نخستین یادواره شهدا و جانبازان مدافع حرم ارتش برگزار شد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: نشاط معنوی و روحیه سلحشوری در داوطلبان اعزام به سوریه، به وضوح دیده‌ می‌شد؛ به گونه‌ای که لحظه‌شماری می‌کردند تا هرچه سریع‌تر به این مأموریت مهم اعزام شوند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  امروز به آزادی قدس از هر زمان دیگر نزدیک‌تریم/ عقب‌نشینیاسرائیل شدت گرفته

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مردم‌یاری ارتش در حوادث طبیعی نظیر سیل‌های لرستان و گلستان، زلزله‌ سرپل‌ذهاب و زلزله اخیر در خوی خاطرنشان ‌کرد: کارکنان غیور ارتش با حضور به‌موقع و مؤثر خود در بحران‌های مختلف کشوری، موجب شده‌اند تا همواره جان‌فشانی‌ها، فداکاری‌ها و خدمات ارزنده‌شان در این برهه‌های سخت بر تارک تاریخ بدرخشد.

جانشین فرمانده نزاجا عنوان کرد: تمام نیروهای ما اعم از کادر درمانی، مهندسی و نیروهای انسانی در خوی حضور دارند و خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان ادامه دارد و تا زمانی که ستاد بحران کشور و ستاد بحران استان آذربایجان غربی این درخواست را داشته باشند، ما در خدمت مردم عزیزمان در منطقه زلزله‌زده خوی خواهیم بود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم ارتش تقدیر شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کنکور بعدی هم بدون تغییر با امتحان برگزار می‌شود

۱۶:۲۴ – ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ علیرضا منادی سپیدان در گفت‌وگویی در مورد نحوه برگزاری کنکور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner