فیلترهای سرامیکی ریخته گری

همکاری اپل با شرکت چینی برای تامین تراشه حافظه آیفون

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل بخش زیادی از حافظه‌های فلش مورد نیاز خود برای استفاده در آیفون‌ها را از دو شرکت ژاپنی وسترن دیجیتال و کیوکسیا خریداری می‌کند، هم‌اکنون نیز به نظر می‌رسد که به دلیل اختلال در زنجیره تأمین تراشه‌های ذخیره‌سازی آیفون، قصد دارد تولید کننده جدیدی را به فهرست این شرکت‌ها اضافه کند، البته این تصمیم با تلاش‌های اپل به منظور کاهش وابستگی خود به چین در تناقض است.

دو شرکت ژاپنی تأمین‌کننده تراشه‌های ذخیره‌سازی آیفون‌ها ماه گذشته با مشکلاتی مواجه شدند، به طوری که تولیدات این دو شرکت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد. بعضی از گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که اپل موفق شد با افزایش تعداد سفارش‌ها به سامسونگ و SK Hynix این کمبود را جبران کند، اما این اتفاق در واقع باعث شد اپل گزینه‌های دیگری را نیز برای تأمین کردن تراشه حافظه آیفون در نظر بگیرد.

با توجه به مطالب ارائه شده، اپل در نظر دارد برای اولین بار از تولید کننده چینی برای تأمین حافظه فلش آیفون‌ها کمک بگیرد. شرکت اپل چندین ماه است که با شرکت تولیدکننده تراشه مورد حمایت پکن در حال مذاکره است، ولی هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است و برای مشخص شدن نتیجه باید مدتی منتظر ماند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تکلیف داوطلبان دستیاری را روشن کنید/نگرانیم قانون شکنی تبدیلبه رویه شود

الماس تراشکاری

Check Also

تصویر روز ناسا: مسیه ۶۶ از نزدیک-تایمز

۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ ۲۲:۵۷ – ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ نجوم و فضا کهکشان مارپیچی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner