فیلترهای سرامیکی ریخته گری

هیچ حیاط خلوتی در دولت نداریم/ مبارزه با رانت خواری و فساد اولویت فرمانداری گنبدکاووس

ایسنا/گلستان معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به دستور رئیس جمهور برای مبارزه قدرتمند با فساد، گفت: دیگر دوره بهانه آوردن برای مبارزه با رانت و ویژه خواری تمام شده است.

مهدی دهرویه امروز پنج شنبه ۱۰ شهریور در جمع روسا و اعضای هیئت مدیره صنوف بازار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه بازاریان در نظام جمهوری اسلامی یک تاریخ باعظمت و پرافتخار دارند، اظهار کرد: بازاریان از دوران مبارزات با طاغوت تا به امروز در صحنه های مختلف در کنار مرجعیت و روحانیت همواره به دنبال دفاع از مظلوم و استقرار و استحکام نظام اسلامی بوده اند.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد امروز اولویت اصلی دولت و دولتمردان است، افزود: در این مسیر تردید نداشته باشید که با تمام قدرت ایستاده و تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی آییم زیرا وضعیت بیمار اقتصاد کشور را معلول همین فساد و لابی های اقتصادی پشت پرده می دانیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه ما اصناف را همواره در کنار خود و همراه دولت می دانیم، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم دستور رئیس جمهور مبارزه با رانت و فساد است و هیچ بهانه ای برای پاکسازی فضای اقتصادی از زیاده خواهی و ویژه خواری وجود ندارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ‌قیمت داگز امروز ‍۲ مهر به تومان و دلار

دهرویه از برخورد جدی دولت با هر کس که بخواخدددر برابر قانون و مردم بایستد خبر داد و گفت: در این دولت قرار نیست فرمانداری از اصناف پول بگیرد یا اصناف را قلکی برای کارهای خود بداند، هر چند اصناف در برگزاری مراسمات ایام الله و اقدامات نیکوکارانه همواره پیشگام بوده و در کنار مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در فرمانداری هیچ حیاط خلوتی نداریم، ادامه داد: درب فرمانداری به روی همه مردم به ویژه شما بازاریان همواره باز بوده و هست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم حل مشکلات و اختلاف نظر میان بازار با سازمان امور مالیاتی، تصریح کرد: در نشست مشترکی با حضور طرفین مسائل و مشکلات مرتبط با این حوزه را مطرح و در صورتی که توان تصمیم گیری درباره آن طبق قانون در شهرستان و استان باشد قطعا مشکلات را رفع خواهیم کرد.

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان