فیلترهای سرامیکی ریخته گری

وقوع آتش‌سوزی بزرگ در محدوده میدان منیریه

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۳ عصر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار ظروف پلاستیکی و یک‌بارمصرف به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی افزود: با اعلام این خبر ستاد فرماندهی آتش‌نشانان هفت ایستگاه را به‌همراه نردبام، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دیگر تجهیزات و امکانات لازم به محل حادثه واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از میدان منیریه، خیابان امیربهادر اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل بیان کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار دوطبقه نگهداری از ظروف پلاستیکی و ‌یک‌بارمصرف به‌مساحت ۱۰۰۰ مترمربع رخ داده است و شعله‌های آتش تمام این فضا را در بر گرفته و به تعدادی از منازل اطراف نیز سرایت کرده است.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان همزمان عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و گروهی دیگر نیز اقدام به تخلیه منازل مسکونی اطراف کردند، در مجموع ساکنان ۱۲ واحد مسکونی تخلیه شدند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پرونده کلینیک سینا اطهر هفته آینده به دادگاه ارسال خواهدشد

وی با بیان اینکه وجود سیلندرهای گاز در محل سبب وقوع انفجارهای مختلف شده و عملیات را با دشواری مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عملیات اطفای حریق ادامه دارد و تاکنون این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشته است.

انتهای پیام/+

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner