فیلترهای سرامیکی ریخته گری
قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت
قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

قیمت امتیاز پروژه زاگرس ابنیه همت

پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت واقع در شهرک گلستان، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، با موقعیت مکانی بسیار عالی در مجاورت با بام لند قرار دارد. این پروژه تا دریاچه چیتگر حدود ۷۰۰ متر فاصله دارد و انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی است که به‌دنبال واحدهایی با منظرهٔ دریاچه هستند. پروژه زاگرس منطقه ۲۲ توسط تعاونی ابنیه همت ساخته می‌شود که برند موفق آن را به دوش می‌کشد. ابنیه همت در گذشته برج‌های بسیار لوکسی ساخته هرکدام معماری و طراحی منحصربه‌فردی دارد که یکی از آن‌ها برج فرزانگان است.

برای سرمایه‌گذاری در پروژه زاگرس بام لند، به‌دلیل قرار گرفتن در مراحل اولیهٔ ساخت، نیاز به آوردهٔ مالی کلان ندارید، زیرا مبلغ معقولی جهت سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده‌است. تعاونی ابنیه دارای سابقهٔ درخشانی در واگذاری سهام و امتیاز به مشتریان است، در پروژه لکسون نیز افرادی که سهام داشتند، توانستند آن را به واحد مشخص تبدیل کنند.

زمین پروژه زاگرس در ورودی اصلی شهرک گلستان واقع در بلوار جنگلبان است و در چند قدمی دریاچه چیتگر قرار گرفته‌است. این پروژه لوکس تجاری مسکونی و دارای تیپ‌های متراژی متنوعی است که انتخاب را برای سرمایه‌گذاری افراد راحت‌تر می‌کند. افرادی که می‌خواهند در مجاورت با دریاچه چیتگر سرمایه‌گذاری کنند، بهترین گزینه خرید امتیاز پروژه زاگرس است.

 

پروژه زاگرس چیست؟

پروژه بزرگ زاگرس توسط تعاونی ابنیه همت ساخته می‌شود که دارای حق امتیاز است، این بدین معناست که پذیره‌نویسی و فروش تنها از طریق خود تعاونی امکان‌پذیر است. هنگامی‌که فروش یا پذیره‌نویسی توسط تعاونی به اتمام برسد، دیگر خریداران نمی‌توانند از طریق شرکت برای خرید اقدام کنند. خریداران تنها می‌توانند از خریدار قبلی حق امتیاز بخرند و واگذارکننده امتیاز نیز مبلغی مازاد بر دریافتی خود از خریدار دریافت می‌کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کامپوزیت دندان چیست؟ انواع، مزایا، معایب و قیمت

خریدوفروش پروژه زاگرس دریاچه چیتگر

روند خریدوفروش در پروژه زاگرس به‌صورت خرید امتیاز و براساس واریزی است، این پروژه واریزی اولیه ۹۵۰ میلیون تومان برای ۷۵ متر سهم را در نظر گرفته‌است. این سهم برای خریداران براساس قرارداد ساخت با هزینهٔ علی‌الحساب ۱۲ میلیون تومان به اعضا واگذار شده‌است.

در آذرماه ۱۴۰۱ واریزی اعضا به تعاونی برای ۷۵ متر ۱,۲۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان بوده که به تفکیک ۸۶۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان بابت ۶۰ متر مسکونی و ۳۷۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان بابت سهم تجاری دریافت شده است.

کارشناسی قیمت پروژه زاگرس بام لند

پروژه زاگرس در بهترین مکان منطقه ۲۲ واقع شده‌است و جزو برج‌های کنار دریاچه چیتگر است که به همین دلیل مبلغ زمین تراکم بالایی دارد. برای قیمت زمین تراکم پروژه زاگرس به ازای هر متر، ۱۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده‌است که با توجه به سهم تجاری این پروژه، مبلغی منصفانه و سودآوری بسیار خوبی برای خریدار دارد.

در تمام پروژه‌هایی که توسط تعاونی سازها انجام می‌شوند، مبلغ قرارداد ساخت یکسان است و براساس نوع متریال و سازه‌ای که در آن به‌کار می‌برند محاسبه می‌شود. معمولاً سازهٔ بتنی نسبت به اسکلت قیمت پایین‌تری دارد، بنابراین نوع امکانات و متریال‌هایی که در پروژهٔ بزرگ زاگرس استفاده می‌شود، روی قیمت آن در آینده تأثیر بسزایی خواهد گذاشت. نمرهٔ کارشناسی پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت ازلحاظ قیمت ۷ و ۱۰ کارشناسی شده‌است.

قیمت در نظر گرفته‌شده برای امتیاز پروژه زاگرس در ۱۴۰۱

در مهرماه سال ۱۴۰۱، قیمت امتیاز پروژه بزرگ زاگرس از قیمت ۴۱۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان و در آبان ماه با قیمت ۴۶۰ تا ۴۸۰ تومان خریدوفروش صورت گرفته‌است. پس‌ از آن در دی‌ماه سال ۱۴۰۱، قیمت امتیاز پروژه زاگرس تعاونی ابنیه همت برای سه دانگ مسکونی و تجاری از قیمت ۵۰۰ میلیون تا قیمت ۶۰۰ میلیون خریدوفروش شده‌است. به‌صورت جداگانه امتیاز تجاری از مبلغ ۳۸۰ تا ۴۵۰ میلیون و امتیاز مسکونی از مبلغ ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان خریدوفروش شده‌است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  داوری حقوقی چیست | نگاهی به نکات آن

برای امتیاز پروژه‌های تعاونی‌ساز نمی‌توان قیمت ثابتی را در نظر گرفت، زیرا معمولاً قیمت آن‌ها با توجه به عوامل مختلف تغییر می‌کنند. برخی از این عوامل می‌توانند روند پیشرفت فیزیکی پروژه، تورم و تعداد فروشندگان باشند که روی تغییر قیمت امتیاز تأثیر می‌گذارند.

شرایط پیش‌فروش پروژه زاگرس منطقه ۲۲

پروژه زاگرس بام لند یکی از پروژه‌های پیش‌فروش است که در قالب تعاونی ساز انجام می‌شود و شرایط آن بدین‌صورت است که قیمت پروژه علی‌الحساب محاسبه می‌شود. قیمت زمین و تراکم در این پروژه قطعی است اما قیمت ساخت آن علی‌الحساب است. در ابتدای امر، طبقه و واحد مشخص نیست بلکه در طول زمان براساس اولویت واریزی و در مرحله ۸۰ درصد رشد فیزیکی زاگرس انتخاب می‌شوند. پروژه ممکن است دارای ضرر و تأخیر زیاد باشد و هزینهٔ نقل‌وانتقال پروژه زاگرس منطقه ۲۲ به‌اندازهٔ نیم درصد واریزی است.

  • اقساط پروژه زاگرس چیتگر

در سال ۱۴۰۱ سررسید اقساط بابت سهم مسکونی در تاریخ ۱۰/۰۹/۱۴۰۱ مبلغ ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان و بابت سهم تجاری در همین تاریخ مبلغ ۱۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان بوده‌است. در موعد سررسید قسط بهمن‌ماه نیز در تاریخ ۱۰/۱۱/۱۴۰۱ بابت هر سهم مسکونی مبلغ ۳۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان و بابت هر سهم تجاری مبلغ ۱۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان دریافت شده‌است. همان‌طور که می‌دانید، این مبالغ با توجه به شرایط پیشرفت فیزیکی پروژه، تورم شرایط روز تعیین می‌شوند.

 

نحوهٔ پیش‌فروش پروژه زاگرس

پروژه زاگرس دریاچه چیتگر با سهام ۷۵ متری ارائه می‌شود و هر سهم دارای ۱۵ متر تجاری و ۶۰ متر مسکونی است و می‌توانید سهام مسکونی یا تجاری را به‌صورت جداگانه هم خریداری کنید. جهت خریداری سهام پروژه زاگرس علاوه‌بر مبالغی که در بالا گفته شد و درواقع واریزی عضو است، باید مبلغی جداگانه تحت عنوان حق امتیاز به عضو پرداخت کرد. این مبلغ براساس شرایط بازار و رشد پروژه متغیر است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اطمینان به پروژه ساختمانی که قصد خرید داریم!

رشد سهام تجاری

خرید سهام تجاری این پروژه درآمد بسیار خوبی را برای خریداران به ارمغان آورده‌است، زیرا قیمت ملک تجاری در اطراف دریاچه زیبای چیتگر از متری ۳۰۰ میلیون تا ۵۰۰ میلیون تومان است. قیمت زمین تراکم پروژه زاگرس فقط ۱۲ میلیون و پانصد تومان است و اگر هزینهٔ ساخت یک مترمربع را ۳۰ میلیون تومان در نظر بگیریم، باوجود تورم و افزایش قیمت‌ها، هزینهٔ تراکم و ساخت ۵۰ میلیون تومان محاسبه می‌شود. قطعاً با توجه به قیمت املاک در حوالی دریاچه چیتگر، این‌چنین رشدی در سهام می‌تواند سود بسیار زیادی را عاید خریداران سهام کند.

در این مقاله درمورد قیمت امتیاز پروژه زاگرس دریاچه چیتگر صحبت کردیم و دیدیم که خرید این امتیاز چقدر می‌تواند به سود خریدار باشد. با توجه به قیمت املاک تجاری و مسکونی اطراف دریاچه چیتگر، هزینه‌ای که برای واریز اعضا در نظر گرفته‌شده بسیار به‌صرفه است. شرکت ابنیه همت یکی از نامدارترین تعاونی‌های ایران است که برند آن روی ارزش سهام این پروژه تأثیر گذاشته است.

source

دانه چیا برای تیروئید

Check Also

طرز تهیه پلو مخلوط با هویج و بادمجان

طرز تهیه پلو مخلوط با هویج و بادمجان

پلو مخلوط با هویج و بادمجان یک غذای خوشمزه و رنگارنگ ایرانی است که با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *