فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پست از ظرفیت‌های حمل و نقل ایدرو استفاده می‌کند

براساس تفاهم‌نامه همکاری شرکت ملی پست با ایدرو، از ظرفیت‌های ایدرو برای تجهیز ناوگان حمل‌ونقل، آموزش‌های تخصصی و نیازهای زیرساختی شرکت ملی پست استفاده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز چهارشنبه و در حاشیه نخستین نمایشگاه صنعت پست، علی نبوی- معاون وزیر صمت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) با محمود لیائی- مدیرعامل شرکت ملی پست ایران- تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. نبوی درباره مفاد این تفاهم‌نامه گفت: طبق این تفاهم‌نامه از ظرفیت‌های ایدرو و شرکت ملی پست در یک همکاری مشترک استفاده خواهد شد.

طبق اعلام شرکت ملی پست، او توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل، توسعه و بهبود فضاهای اداری شرکت ملی پست و آموزش و طراحی دوره‌های تخصصی را مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه دانست و افزود: برنامه‌ریزی در زمینه موارد فوق صورت خواهد گرفت و خدمات موردنیاز در اختیار مجموعه شرکت ملی پست قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر صمت تاکید کرد: از تجربه و توان شرکت مگفا که یکی از مجموعه‌های مهم سازمان گسترش در زمینه فناوری اطلاعات است در راستای کمک به شرکت ملی پست بهره‌گیری خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  کشت‌های پرمصرف نظیر شلتوک در تابستان ۱۴۰۱ ممنوع است

در ادامه لیائی انعقاد تفاهم‌نامه با مرکز گسترش را یک اتفاق مهم دانست و افزود: ایدرو ظرفیت‌های عظیمی در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار، لجستیک هوشمند و زیرساخت‌ها در اختیار دارد که برای شرکت ملی پست و دیگر اپراتورهای پستی قابل استفاده و حیاتی است.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران عنوان کرد: تفاهم‌نامه امروز مقدمه‌ای خواهد بود تا ظرفیت‌های مهم سازمان گسترش در شرکت ملی پست و دیگر مجموعه‌های همکار بهترین استفاده و بهره‌وری در زمینه خدمت‌رسانی بهتر به مردم صورت گیرد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه «صنعت پست، تجارت الکترونیک، لوجستیک هوشمند و صنایع وابسته» از ۸ تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کد مورس همستر کامبت امروز ۱۸ شهریور + آموزش وارد کردن

فهرست عناوین Toggle کد مورس همستر ۱۸ شهریور کد مورس جدید همستر کامبت رأس ساعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner