فیلترهای سرامیکی ریخته گری

پلیس: اگر مثل قبل معتاد و موادفروش دیدید، یقه ما را بگیرید/ تکذیب دسترسی ۱۰دقیقه‌ای به مواد مخدر در تهران

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تایمز در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر دسترسی ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای به مواد مخدر اظهار کرد: چنین چیزی اشتباه است و با طرح‌ها و کارهایی که پلیس در مناطق پرخطر گذشته انجام داده است، مدت زمان دسترسی به مواد مخدر بیشتر از این عددها شده است.

وی افزود: می‌توانید بروید و مناطقی را که در گذشته در تهران پرخطر بودند مشاهده کنید، اگر مثل گذشته بود و همان وضعیت را دیدید، یقه پلیس را بگیرید!

ادعای یک مددکار: زمان دسترسی به مواد مخدر در ایران به ۵ دقیقه رسید!

یک هفته پیش، موسوی چلک یک مددکار اجتماعی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها ادعا کرده بود: سطح دسترسی به مواد مخدر در ایران  ۵ دقیقه است، البته در سطح کلان عددی که مسئولین اعلام کردند، تقریباً ۷ دقیقه است، خوش‌بینانه هم که به این ماجرا نگاه کنیم، مدت زمان لازم برای دسترسی به مواد مخدر بیش از ۱۰ دقیقه نیست.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  افزایش ۲۳ درصدی ماموریت‌های امدادونجات در ۵ روز نخست طرحنوروزی

طرح جمع‌آوری معتادان و خرده‌فروشان دائمی است نه مقطعی

بر اساس این خبر؛ پلیس تهران بزرگ به‌دنبال دستور سردار رادان؛ فرمانده‌کل انتظامی طرح‌های مستمر و دائمی در مناطق پرخطر تهران (شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار) برگزار کرده و معتقد است که مانند گذشته این محل‌ها پاتوق معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر نیست.

انتهای پیام/+

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner