فیلترهای سرامیکی ریخته گری

چرا پوتین از رئیس فدراسیون کشتی روسیه تقدیر کرد؟

به گزارش خبرگزاری تایمز، طی مراسمی که اخیرا در حضور ولادیمیر پوتین، مقامات روس و همچنین میخائیل مامیاشویلی برگزار شد، رئیس جمهوری روسیه از رئیس فدراسیون کشتی این کشور تقدیر کرد.

دلیل تقدیر او از مامیاشویلی اینطور عنوان شده که رئیس فدراسیون کشتی روسیه در قبال چالش‌های مرتبط با ورزش روسیه، قوی ظاهر شده است.

 

مامیاشویلی که تا پیش از محرومیت روسیه از سوی کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی، یکی از مردان پرنفوذ در UWW محسوب می‌شد و حتی در تصمیم‌گیری‌های مهم، پررنگ‌تر از نناد لالوویچ رئیس صربستانی اتحادیه بود، بعد از محرومیت کشورش از شرکت در مسابقات رسمی به دلیل آغاز جنگ علیه اوکراین، تلاش بسیاری داشت که اولا کشتی روسیه را از انزوا خارج کرده و مسابقات متعددی را با جوایز ویژه در این کشور برگزار کرد.

همچنین او در راستای بازگرداندن کشتی‌گیران روسیه به صحنه مسابقات، پیگیری زیادی داشت که درنهایت جواب داد و آنها در همه رده‌های سنی توانستند در سال ۲۰۲۳ در مسابقات جهانی شرکت کنند که آخرینش حضور تیم بزرگسالان روسیه در مسابقات جهانی صربستان، به عنوان اولین مرحله از گزینشی المپیک پاریس بود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - خبری مهم از تغییر ترکیب پرسپولیس / یحیی این ستارهرا باز می گرداند

نفوذ مامیاشویلی باعث شد که اتحادیه جهانی بعد از تصویب بازگشت آنها به صحنه بدون پرچم، حتی میزبانی مسابقات جوانان و امیدهای جهان از کشورهایی چون لهستان و فنلاند که حاضر به صدور ویزا برای اتباع روسیه نبودند، گرفته شود.

انتهای پیام/

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner