فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کامبک خوبی داشتیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: در بازی مقابل با هیئت البرز، دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم، نیمه اول به دلیل فاصله ۵۵ روزه‌ای که با لیگ داشتیم در حد و انتظارات تیم ظاهر نشد، در بین دو نیمه بازیکنانی که احساس کردیم سرحال نیستند را تعویض کردیم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم کامبک خوبی داشته باشیم و با یک برد قاطع بازی را تمام کنیم.

بیان محمودی شامگاه سه‌شنبه (۱۶ فروردین) پس از برد ۴ بریک تیمش مقابل هیئت البرز در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان در نشست خبری، اظهار کرد: برای اولین بار فوتبال زنان ما در ورزشگاه نقش جهان که یکی از ورزشگاه‌های باکیفیت و استاندارد کشور است، بازی کرد. ورزشگاه و امکانات نقش جهان بسیار عالی در حد آسیا است که جا دارد از مدیرعامل باشگاه و کسانی که باعث شدند این اتفاق رقم بخورد، تشکر کنم.

وی افزود: در این بازی، دو نیمه کاملا متفاوت را شاهد بودیم، نیمه اول به دلیل فاصله ۵۵ روزه‌ای که با لیگ داشتیم در حد و انتظارات تیم ظاهر نشد، در بین دو نیمه بازیکنانی که احساس کردیم سرحال نیستند را تعویض کردیم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم، توانستیم کامبک خوبی داشته باشیم و با یک برد قاطع بازی را تمام کنیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  صعود هاجر صفرزاده به نیمه‌نهایی ۲۰۰ متر-تایمز

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان در خصوص نوسان تیمش در نیمه نخست تصریح کرد: اصلی‌ترین دلیل وضعیت دفاع ما همان دور بودن از مسابقات بود، البته تمامی بازیکنان تیم چنین شرایطی داشتند و یکی از مدافعان اصلی تیم را از ابتدا نداشتیم، اما با انجام تعویض‌هایی که داشتیم روند خوبی گرفتیم.

وی ادامه داد: موضوع دیگر این بود که در این ساعت و در زیر چنین نوری تاکنون مسابقه نداشتیم و همین مسئله تا حدی تیم را بهم ریخت که خیلی سریع به بازی بازگشتیم.

محمودی در مورد وضعیت آسیب دیدگی هاجر دباغی و همچنین پیوستن فروغ موری به سپاهان گفت: نظر پزشک تیم این بود که هاجر دباغی امروز بازی نکند که با اصرار خودش به میدان رفت و از ناحیه ساق پا مشکل دارد که باید سی تی اسکن بگیرد و بعد نظر دکتر را جویا شویم تا تصمیم‌گیری کنیم، فروغ موری هم نیاز به زمان دارد که با تیم هماهنگ‌تر شود.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner