فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کاهش ۱۵ درصدی عملیات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی در نوروز

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر از کاهش ۱۵ درصدی انجام عملیات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی در طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمودی در این باره گفت: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، در طرح ملی امداد و نجات ۱۴۰۲ در ۲۶ استان کشور ۱۵۷ مورد عملیات امداد و نجات در ارتفاعات کوهستانی و مناطق جنگلی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شد.

وی افزود: انجام این تعداد عملیات امداد و نجات، منجر به نجات ۱۴۶ مفقود و در راه مانده و اعزام  ۷۳ مصدوم به مراکز درمانی شده است که به نسبت زمان مشابه و در طرح نوروزی ۱۴۰۱، انجام عملیات امدادونجات ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بیشترین ماموریت در ارتفاعات کوهستانی در استان‌های فارس، ایلام، کرمانشاه، گیلان و تهران بوده است که در این استان‌ها به ترتیب، ۴۱، ۱۵، ۱۰، ۱۰ و ۸ مورد عملیات امدادونجات کوهستان انجام شده است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ محمودی با بیان این که در مدت اجرای طرح ملی امداد و نجات ۱۴۰۲ در ۱۴ استان کشور ۳۵ مورد عملیات امداد و نجات در محیط‌های آبی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به ثبت رسیده است، افزود: نجات ۲۹ نفر و اعزام چهار مصدوم به مراکز درمانی و درمان سرپایی ۱۰ نفر توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر و در عملیات امدادونجات در محیط‌های آبی روی داده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در هرمزگان متلاشی شد

سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به این که انجام عملیات امدادونجات در محیط‌ها آبی به نسبت سال گذشته، ۱۱ درصد کاهش داشته است، عنوان کرد: بیشترین عملیات امداد و نجات در محیط های آبی در استان‎های بوشهر و گیلان و با انجام ۱۳ و ۱۴ مورد عملیات بوده است.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

اعطای جایزه بین‌المللی انگلستان به طرح پلازای متروی میدان جهاد-تایمز

 هادی حق‌بین با اشاره به کسب جایگاه نخست طرح پلازای متروی میدان جهاد در جایزه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner