فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کشف بیش از ۱۷۷ هزار قلم قاشق و چنگال قاچاق در تهران

جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۷۷ هزار قلم قاشق و چنگال قاچاق خبر داد.

سرهنگ “علی اصغر محمودیان” در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: به دنبال انجام اقدامات پیش‌دستانه پلیس امنیت اقتصادی، ماموران متوجه شدند که افرادی در محدوده باقرشهر با استفاده از مدارک گمرکی تکراری اقدام به قاچاق و دپوی لوازم آشپزخانه شامل قاشق و چنگال کرده اند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیاتی ماموران قرار گرفت، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی ۴۸ ساعت گذشته محل را در رصد اطلاعاتی و عملیاتی نامحسوس خود قرار داده و سرانجام با هماهنگی قضایی و انتظامی، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از محل مذکور بازدید و ضمن بازرسی از خودروها و محوطه انبار، ۱۷۷ هزار و ۲۳۶ قلم انواع قاشق و چنگال خارجی قاچاق را از انبار موجود کشف و ضبط کردند.

به گفته وی در بررسی اولیه مشخص شد اسناد ارائه شده با کالاهای موجود مطابقت نداشته و مالک کالاها نیز در محل حاضر نشد. همچنین در ادامه تحقیقات و بررسی محتویات کارتن ها مشخص شد که مارک درج شده روی کارتن ها با محتویات داخل آن ها مطابقت ندارد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  عملیات جستجوی سرنشینان قایق واژگون شده در آبهاییونان

جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای شناسایی انبار دوم و مالک اصلی کالاها کماکان توسط کارآگاهان این پلیس ادامه دارد، گفت: با هماهنگی صورت گرفته کلیه کالاها به همراه متهمان به این پلیس منتقل شد. همچنین مشخص شد که اقلام قاچاق محصول کشور چین بوده و بیش از ۵۰ میلیارد ریال ارزش ریالی دارد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner