فیلترهای سرامیکی ریخته گری

کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

ایسنا/گلستان جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف و ضبط حدود ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در دو محموله خودرویی در این استان خبر داد.

سرهنگ فرزاد تاجره در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تمرکز پلیس بر فعالیت های نوروزی مانع از اشراف اطلاعاتی و اجرای عملیات های بی نقص در سایر حوزه ها نخواهد شد، اظهار کرد: تمامی پرسنل نیروی انتظامی در استان گلستان با هوشیاری کامل در حال خدمت به مردم خوب استان گلستان هستند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان حدود ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد، افزود: با اشراف اطلاعاتی پلیس مشخص شد فردی قصد ورود یک محموله تریاک با کامیون به استان را دارد که با تلاش ماموران خودرو مورد نظر در یکی از محورهای شرقی استان توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان گفت با تاکید بر اینکه حدود ۴۶۰ کیلو گرم تریاک در این خورو توسط ماموران پلیس کشف شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا یک نفر نیز دستگیر و به مقام قضایی ذیصلاح تحویل داده شد.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اسباب‌بازی‌های کودکان را چگونه ضدعفونی کنیم؟

تاجره با اشاره به اینکه همچنین در عملیاتی دیگر در شرق استان گلستان دو دستگاه خودرو سواری پژو توقیف شد، ادامه داد: ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع «تریاک تر» در این دو خودرو کشف و سه نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند. 

انتهای پیام 

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner