فیلترهای سرامیکی ریخته گری

گوندوغان: بازی سیتی – لیورپول بزرگ‌ترین بازی در قاره است

ستاره آلمانی تیم منچسترسیتی به مقایسه دو تیم لیورپول و سیتی پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، روز یک‌شنبه، ایلکای گوندوغان و منچسترسیتی از لیورپول پذیرایی می‌کنند تا دوئل تعیین کننده برای قهرمانی لیگ برتر انگلیس برگزار شود. این بازیکن ملی‌پوش آلمانی در مصاحبه با RND پیش از این بازی درباره شباهت‌ها و تفاوت‌های دو باشگاه برتر لیگ جزیره صحبت کرد.

ایلکای گوندوغان گفت: در حال حاضر، این واقعاً بزرگ‌ترین بازی در قاره است. دو تیم برتر اروپا به هم می‌رسند. و هر دو نیز جزو تیم‌های مدعی قهرمانی در  لیگ قهرمانان اروپا هستند.  پس در حال حاضر به نظر می‌رسد که علاقه بیش‌تری به این بازی نسبت به سایر بازی‌ها در فوتبال اروپا است. صرف نظر از نتیجه، امیدوارم بازی بسیار خوبی از آب دربیاید. در هر صورت، برنده این دیدار گام بلندی برای قهرمانی در لیگ برتر بر خواهد داشت و نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد. نه تنها از نظر امتیاز، بلکه از نظر اعتماد به نفس هم این دیدار خیلی مهم است. اگر برنده شویم به قهرمانی در لیگ برتر خیلی نزدیک می‌شویم ولی آن‌قدر حرفه‌ای هستیم که در باد این برد نخوابیم و به فکر بازی‌های بعدی خواهیم بود تا به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببریم. 

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  سهرابی هم مدال برنز گرفت-تایمز

گوندوغان که اخیراً رکورددار گلزنی بین بازیکنان آلمانی در لیگ برتر شده است، شباهت‌های زیادی بین این دو تیم می‌بیند. او در این زمینه گفت: ثبات و اشتیاق برای هر پیروزی عواملی هستند که هر دو باشگاه را به صدر لیگ رسانده است. هر دو تیم بسیار قوی هستند و ترکیب خیلی قدرتمندی دارند. هر دو با یک مربی در سطح جهانی کار می‌کنند. هم‌چنین هر دو تیم در پرسینگ نیز بسیار قوی هستند. لیورپول در یکی دو سال گذشته دوباره پیشرفت کرده است و دو مهاجم عالی را به خط حمله بسیار قوی خود اضافه کرده که دیوگو جوتا و لوییس دیاز هستند و حضور این دو بازیکن باعث شده است تا لیورپول تیم بسیار خطرناکی شود. ایده بازی ما کمی بیش‌تر برای مالکیت توپ طراحی شده است، در حالی که لیورپول تلاش می‌کند سریع‌تر حمله کند و ریسک‌های بیش‌تری هم می‌کند. به همین خاطر جزییات کوچک در دیدار فردا تعیین می‌کند که کدام تیم برنده این دیدار شود و امیدوارم آن تیم برنده ما باشیم و بتوانیم جایگاه خودمان را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تقویت کنیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  شهرخبر - جام قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان به پیکانرسید

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner