فیلترهای سرامیکی ریخته گری

۲۵ پروژه کشاورزی در استان مرکزی به بهره‌برداری می رسد

ایسنا/مرکزی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: ۲۵ پروژه طی هفته دولت در استان مرکزی به بهره برداری می رسد.

علی صفری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مطلوبی برای بیان عملکرد و دستاوردها و همچنین افتتاح پروژه‌هاست، اظهار کرد: در بخش کشاورزی استان، ۲۵ پروژه قابل افتتاح است و کلنگ زنی یک پروژه برای هفته دولت پیش بینی شده که با افتتاح این تعداد پروژه، ۸۶۴ شغل پایدار ایجاد می شود و برای ۴۷۴ نفر نیز تثبیت شغل خواهد داشت، همچنین ۱۰۳۳ خانوار نیز از این پروژه ها بهره مند می شوند.

وی اضافه کرد: یک پروژه در زیر بخش صنایع تبدیلی و غذایی، ۲۳ پروژه در زیربخش آب و خاک و ۲ پروژه در زیربخش دام و طیور در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده برای اجرای این پروژه ها بیش از ۲۱۹ هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال بوده که از این میزان  ۱۷ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی و مابقی، آورده شخصی و اعتبار مصوب دولتی بوده است.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ترکیه یک قدم دیگر به خودکفایی از واردات گاز نزدیک شد

وی با بیان اینکه به مناسبت های مختلف از جمله هفته جهاد کشاورزی و هفته دولت در طول سال تعدادی پروژه  در بخش کشاورزی استان افتتاح می شود، گفت: امید می رود با شروع به کار این پروژه ها شاهد رونق بیشتر تولید در بخش کشاورزی استان باشیم.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner