فیلترهای سرامیکی ریخته گری

۳ مصدوم در اثر آتش سوزی یک منزل در گرگان

ایسنا/گلستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی و مصدومیت سه نفر خبر داد و گفت: این آتش سوزی به همت همکاران ما اطفا شده است.

موسی الرضا صفری در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به وقوع حادثه انفجار منزل در یکی از مجتمع های مسکن مهر گلستان شهر گرگان، اظهار کرد: با تماس شهروندان دو تیم عملیاتی از ایستگاه های شماره یک و چهار آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه حاکی از آن است که علت اصلی حادقه، نشت و تجمع گاز مایع و جرقه ناگهانی بوده است، افزود: متاسفانه سه نفر از اعضا این خانواده در حادثه مصدوم شدند که با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه به علت شدت زیاد انفجار واحدی که حادثه در آن رخ داده تخریب و به مشاعات و واحدهای مجاور مجتمع نیز خسارات زیادی وارد شده، خاطرنشان کرد: دو خودرو که در پایین و بیرون مجتمع پارک بوده اند نیز بر اثر سقوط دیوار پذیرایی واحد حادثه دیده خسارات کلی دیده اند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  ارائه خدمات روانشناختی و مشاوره رایگان در دوایر اجتماعیکلانتری‌ها

صفری تصریح کرد: متاسفانه در بازدید از سایر منازل این مجتمع و بررسی جهت خسارات وارده مشاهده شد که اکثر واحدهای مجتمع در استفاده از وسایل گازسوز به جای لوله کشی استاندارد گاز از شلنگ کشی کاملا غیر استاندارد و ناایمن استفاده می کنند که م یتوان زنگ هشدار تکرار اینگونه حوادث تلخ و ناگوار را برایمان به صدا درآورد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner