فیلترهای سرامیکی ریخته گری

بیانیه جامعه اسلامی کارگران در پی شهادت رئیس جمهور+فیلم

بیانیه جامعه اسلامی کارگران در پی شهادت رئیس جمهور+فیلم

دیدارنیوز:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

اردیبهشت ۱۴۰۳ و جامعه اسلامی کارگران

کارگران کشور حضور حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و فقید و هیئت همراه ایشان را در جمع خود در هفته کار و کارگر هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

رئیس جمهور شهید و فقید ابراز داشتند تمام روز‌ها ماه‌ها و ایام سال باید به کار و کارگر توجه شود و مسائل کار و کارگر باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

در این همایش کرمی دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور در هفته کار و کارگر پس از ایراد سخنرانی در راستای شعار امسال (جهش تولید با مشارکت مردم) در خصوص اجرایی کردن این شعار و برنامه‌ریزی‌هایی که در این خصوص با معاونت‌ها و سایر حوزه‌های مختلف جامعه اسلامی کارگران صورت گرفته بود از رئیس جمهور شهید فقید که دارای اندیشه‌ای ژرف و نیتی خالص و صادق با اراده جدی بود، چون همیشه، قول مساعدت و یاری جهت حل مسائل کار و کارگران گرفتند و جامعه را از حمایت همیشگی ایشان برخوردار کردند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فروریختن ساختمان ۱۳ طبقه در «اسکندریه» مصر

دبیرکل جامعه اسلامی کارگران کشور پس از اعلام حمایت و پشتیبانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رحمت الله علیه با روحیه مضاعف جهت اجرایی نمودن طرح‌های کار و کارگر جامعه بازگشتند، لیکن دیری نپایید که اخبار ناگوار از شهادت رئیس جمهور فقید سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه ایشان به گوش رسید که کل کشور علی الخصوص جامعه کارگری را غرق در عزا و ماتم فرو برد.

معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی جامعه اسلامی کارگران کشور


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

الزامات مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری

  دیدارنیوزـ حسین علایی: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زود هنگام در ایران پس از فاجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner