فیلترهای سرامیکی ریخته گری

‌ تحلیل قیمت BNB؛ امروز ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

ارز دیجیتال BNB یا بایننس کوین توکن بومی شبکه BNB Chain است. این توکن و شبکه آن توسط صرافی بایننس توسعه داده شده است. به عبارت دیگر کاربران بایننس از توکن BNB
BNB


به عنوان ابزاری برای پرداخت کارمزد معاملات خود و همچنین برای دسترسی به خدمات مختلف آن استفاده می‌کنند. با تحلیل BNB می‌توان آینده این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت و بلندمدت را پیش‌بینی کرد.

فهرست عناوین

تحلیل تکنیکال قیمت BNB در ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش کوین تلگراف، بعد از چند روز معامله در یک رنج کوچک، BNB رشد کرد و نشان داد که فشار خرید زیادی دارد.

نمودار روزانه قیمت BNBنمودار روزانه قیمت BNB
نمودار روزانه قیمت‌ BNB

شکسته‌ شدن‌ مقاومت خط روند نزولی موجود در نمودار روزانه BNB و بسته‌ شدن‌ کندل آن در بالای مقاومت ۶۳۵ دلار، الگوی مثلث صعودی را تکمیل می‌کند. این امر می‌تواند بخش بعدی روند صعودی BNB را شروع کند و قیمت‌ آن را به ۶۹۲ دلار برساند. این سطح احتمالاً به عنوان یک مانع قابل‌توجه عمل می‌کند اما اگر BNB بتواند از آن عبور کند، در ادامه ممکن است به هدف الگوی خود در سطح ۷۷۵ دلار برسد.

این دیدگاه صعودی در کوتاه‌مدت در صورتی باطل می‌شود که قیمت‌ BNB بعد از رسیدن‌ به مقاومت سربار خود کاهش یابد و به پایین‌ خط روند صعودی مذکور برسد. چنین حرکتی، الگوی مثلث صعودی را باطل می‌کند و قیمت BNB را به محدوده ۵۳۶ دلار می‌رساند.

تحلیل تکنیکال قیمت BNB در ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش کوین تلگراف، قیمت BNB به آرامی به سمت خط روند صعودی موجود در نمودار روزانه خود کاهش پیدا کرده ست. این خط روند به احتمال زیاد به عنوان یک حمایت قوی برای BNB عمل کند.

نمودار روزانه قیمت BNBنمودار روزانه قیمت BNB
نمودار روزانه قیمت BNB

اگر قیمت BNB بعد از رسیدن‌‌ به این خط روند با قدرت رشد کند، احتمالاً دوباره تلاش می‌کند تا مقاومت سربار خود در سطح ۶۳۵ دلار رشد کند. اگر قیمت BNB به این سطح برسد، یک الگوی مثلث صعودی تکمیل خواهد شد. هدف این الگوی صعودی در محدوده ۷۷۵ دلار قرار دارد.

از طرف دیگر اگر قیمت‌ BNB به زیر خط روند صعودی مذکور برسد، سناریوی صعودی آن باطل خواهد شد. این موضوع می‌تواند بر فشار فروش BNB اضافه کند و قیمت‌ آن را به سمت سطوح ۵۳۶ دلار و یا حتی ۴۹۵ دلار هدایت کند.

تحلیل تکنیکال قیمت‌ BNB در ۱۰ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش کوین تلگراف، قیمت BNB در چند روز گذشته در بالای میانگین‌های متحرک خود قرار داشت اما نتوانست از مقاومت سربار ۶۳۵ دلار عبور کند.

نمودار روزانه قیمت BNBنمودار روزانه قیمت BNB
نمودار روزانه قیمت BNB

اولین سیگنال نزولی BNB شکسته شدن و نزدیک شدن به زیر خط روند صعودی آن در نمودار روزانه خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، الگوی مثلث صعودی نفی می‌شود و BNB می‌تواند تا محدوده ۵۳۶ دلار و ۴۹۵ دلار کاهش یابد.

برخلاف این فرض اگر قیمت BNB بعد از رسیدن به میانگین‌های متحرک رشد کند و به بالای ۶۳۵ دلار برسد، سیگنال صعودی آن صادر می‌شود. سپس BNB می‌تواند تا محدوده ۶۹۲ دلار و یا هدف الگوی خود در محدوده ۷۷۵ دلار برسد.

تحلیل تکنیکال قیمت BNB در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش کوین تلگراف، قیمت BNB در ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت) بعد از رسیدن به میانگین‌های متحرک خود کاهش یافت. با این حال BNB بعد از رسیدن به خط روند صعودی خود (خط روند صعودی موجود در کانال زیر) به شدت رشد کرد. این امر نشان داد که فشار خرید BNB همچنان ادامه دارد.

نمودار روزانه قیمت‌ BNB در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

BNB احتمالاً سعی می‌کند خود را به بالای مقاومت خط نزولی‌اش (خط نزولی موجود در تصویر بالا) برساند. اگر این اتفاق بیفتد، BNB می‌توانند تا محدوده ۶۳۴ دلار و یا حتی ۶۹۲ دلار رشد کند. هدف بعدی BNB هم در محدوده ۷۲۶ دلار قرار دارد.

برعکس اگر قیمت BNB کاهش یابد و به زیر خط روند صعودی مذکور برسد، روند آن احتمالاً در کوتاه‌مدت نزولی می‌شود. در این صورت BNB ممکن است تا محدوده ۴۹۵ دلار و یا حتی ۴۳۴ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت BNB در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش کوین تلگراف، BNB بین خط روند نزولی (خط نزولی در تصویر پایین) و میانگین‌های متحرک خود معامله می‌شود. این امر نشان می‌دهد که هولدرهای این ارز دیجیتال همچنان نسبت به آینده آن مردد هستند.

نمودار روزانه قیمت BNB در ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قیمت‌ BNB به زیر میانگین‌های متحرک آن برسد، ممکن با فشار فروش جدیدی روبه‌رو شود. در این صورت قیمت BNB ممکن است تا محدوده ۵۳۶ دلار و یا حتی ۴۹۵ دلار کاهش یابد.

برعکس اگر قیمت‌ BNB رشد کند و به بالای خط روند نزولی مذکور برسد، نشان می‌دهد که فشار خرید بیشتری دارد. در این صورت BNB ممکن است به بالای محدوده ۶۳۵ دلار برسد و روند صعودی‌اش را از سر بگیرد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  تهدیدو فرصت بندر فاو برای بنادر ایران/ مشکل شناورهای آبادانیبا کمبود سوخت یارانه‌ای
الماس تراشکاری

Check Also

صادرات سالانه ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی ایران-تایمز

۱۶:۵۳ – ۰۱ آبان ۱۴۰۳ سعید توکلی امروز سه‌شنبه یکم آبان‌ماه در پنجمین کنفرانس بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان