فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو؛ امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

کاردانو

ADA:


یک بلاک چین غیرمتمرکز اثبات سهام است. این شبکه به گونه‌ای طراحی شده است که کارآمدتر از بلاک چین‌هایی باشد که بر مدل اثبات کار متکی هستند. راه‌اندازی این ارز دیجیتال از سال ۲۰۱۵ شروع شد و مارکت کپ آن در این مدت به بیش از ۱۵ میلیارد دلار رسید. تا خرداد ۱۴۰۳ کاردانو دهمین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال از نظر مارکت کپ محسوب می‌شد. تحلیل امروز کاردانو هم نشان می‌دهد که قیمت آن با نوسانات زیادی در روزهای گذشته مواجه شده است.

فهرست عناوین

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (۲۰ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، کاردانو چند روز در داخل یک الگوی مثلث متقارن معامله می‌شد. این امر نشان می‌داد که هولدرهای آن نسبت به آینده این ارز دیجیتال مطمئن نیستند.

نمودار روزانه قیمت کاردانو در ۲۰ خردادنمودار روزانه قیمت کاردانو در ۲۰ خرداد
نمودار روزانه قیمت کاردانو در ۲۰ خرداد

بعد از چند روز تردید هولدرهای ADA در ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) قیمت آن را به بالای میانگین‌ها متحرک رساندند. با این حال فشار فروش کاردانو در نزدیکی مقاومت خط روند نزولی آن به شدت رشد کرد و قیمت آن به پایین حمایت خط روند صعودی رسید. حالا کاردانو باید از خط روند صعودی مذکور عبور کند و خود را دوباره به خط روند نزولی مذکور برساند. عبور از این ۲ مقاومت هم ADA را به مقاومت جزئی ۰.۵۷ دلار خواهد رساند. این مقاومت قدرت چندانی ندارد و ADA با عبور از آن می‌تواند به محدوده ۰.۶۲ دلار برسد.

برعکس اگر کاردانو موفق نشود از مقاومت خط روند نزولی عبور کند، نشان می‌دهد که قیمت آن احتمالاً برای مدت بیشتری در داخل الگوی مثلث باقی می‌ماند.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (۱۷ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف، قیمت کاردانو در ۳ ژوئن (۱۴ خرداد) به خط حمایت الگوی مثلث متقارن آن رسید و رشد کرد. این امر نشان داد که ADA به شدت از سطح مذکور دفاع می‌کند.

نمودار روزانه قیمت کاردانونمودار روزانه قیمت کاردانو
نمودار روزانه قیمت کاردانو در ۱۷ خرداد

اگر قیمت کاردانو افزایش یابد و در بالای میانگین‌های متحرک آن باقی بماند، در ادامه می‌تواند به تدریج به سمت خط مقاومت الگوی خود حرکت کند. البته ممکن است برای ADA دشوار باشد که خود را به بالای مثلث مذکور برانند اما اگر این کار را انجام دهد، در ادامه می‌تواند رشد کند و به سمت هدف الگوی خود در ۰.۶۲ دلار حرکت کند.

اگر فروشندگان ADA بخواهند جلوی رشد آن را بگیرند، باید قیمت این ارز دیجیتال را به زیر مثلث مذکور بکشانند. در این صورت، قیمت کاردانو ممکن است تا محدوده ۰.۳۵ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو (۱۵ خرداد ۱۴۰۳)

به گزارش کوین تلگراف،کاردانو در تلاش است از خط حمایت الگوی مثلث متقارن خود محافظت کند. این امر نشان می‌دهد فشار خرید کاردانو در سطوح پایین‌تر افزایش می‌یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپلتحلیل تکنیکال قیمت ریپل
نمودار روزانه قیمت کاردانو

ADA باید خود را به بالای میانگین‌های متحرک برساند تا نشان دهد که ممکن است برای مدت بیشتری در داخل مثلث مذکور باقی بماند. سپس این ارز دیجیتال می‌تواند خود را به مقاومت الگوی مثلث‌اش برساند. با این حال ADA احتمالاً در این محدوده با فشار فروش زیادی مواجه شود.

از طرف دیگر اگر قیمت کاردانو بعد از رسیدن به میانگین‌های متحرک خود کاهش یابد، نشان می‌دهد که فشار فروش آن در سطوح بالاتر افزایش می‌یابد. در این صورت احتمال اینکه ADA به پایین الگوی مثلث مذکور برسد، افزایش می‌یابد. در نتیجه قیمت کاردانو ممکن است تا حمایت مهم ۰.۳۵ دلار کاهش یابد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  اخراج کارمندان شرکت خودروسازی آمریکایی
الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل پپه؛ آیا زمان رشد ۵۰ درصدی PEPE فرا رسیده است؟

سلب مسئولیت: تمام مطالب مجله نوبیتکس شامل اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، معرفی بازی‌های تلگرامی و ایردراپ‌ها، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner
بهترین نرم افزار سامانه مودیان