فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل قیمت دوج کوین، تون کوین، کاردانو، شیبا و آوالانچ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)

کاهش قیمت بیت کوین روزهای سختی را برای آلت‌کوین‌ها رقم زده است به طوریکه معامله‌گران را در مورد ادامه روند قیمتی ارزهای دیجیتال به بحث و گفتگو کشانده است. حمایت‌ها و مقاومت‌های بزرگ‌ترین آلت کوین‌ها در سناریوهای نزولی و صعودی در کجا قرار دارند؟

فهرست عناوین

خلاصه تحلیل

  • اگر قیمت تون کوین به صورت شارپی به سمت بالا حرکت کرده و خط روند صعودی خود را بشکند، سیگنالی از مسیر حرکت به سمت ۷.۶۷ دلار خواهد بود.
  • اگر قیمت شیبا نتواند سطح ۰.۰۰۰۰۱۷ دلاری را حفظ کند، احتمال سقوط به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش کوین تلگراف، همزمان با کاهش ۱۰ درصدی قیمت بیت کوین

BTC:


در چند روز اخیر، آلت کوین‌ها ریزش‌های سنگین‌تری را تجربه کردند. تحلیلگران و معامله‌گران منتظر حرکت بعدی بیت کوین هستند تا بتوانند استراتژی‌های خود را با دقت بالاتری پیاده‌سازی کنند. تریدرهایی که روی آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند نیز با دقت حرکات قیمتی ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کنند.

تحلیل قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین

DOGE:


تحت فشار فروش به زیر حمایت ۰.۱۲ دلاری رسید اما به سرعت به سطوح بالاتر بازگشت. این نشان می‌دهد که تریدرها از این سطح با قدرت دفاع می‌کنند.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین

معامله‌گران در تلاش هستند تا یک ریلیف رالی جدید را آغاز کنند اما این رالی احتمالا با فشار فروش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ) در سطح ۰.۱۴ دلار مواجه می‌شود. اگر دوج کوین نتواند از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه عبور کند تلاش‌ها برای پایین آوردن قیمت به زیر ۰.۱۲ دلار ادامه پیدا می‌کند. در صورت موفقیت هدف بعدی قیمت دوج کوین در ۰.۰۸ دلار قرار دارد.

از طرف دیگر افزایش قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه می‌تواند دوج کوین را برای مدت طولانی‌تری در بازه قیمتی ۰.۱۲ تا ۰.۱۸ دلار قرار دهد.

تحلیل قیمت تون کوین

تریدرها نتوانستند رشد قیمت تون کوین

TON:


در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۷ خرداد) به بالای سطح ۷.۶۷ دلار را حفظ کنند. این موضوع نشان می‌دهد در سطوح بالاتر تقاضای کمتری برای تون کوین وجود دارد.

نمودار روزانه قیمت تون کوین

تون کوین با فشار فروش اعمال شده به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ) در سطح ۷.۲۳ دلار در ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) و خط روند صعودی در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) رسید. در صورتیکه ارز دیجیتال TON زیر خط روند صعودی باقی بماند الگو مثلث صعودی بی‌اعتبار شده و قیمت آن می‌تواند به سمت ۶ دلار حرکت کند.

از طرف دیگر، اگر تون کوین از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (موج قرمز رنگ) به سمت بالا به صورت شارپی حرکت کرده و خط روند صعودی را به بالا بشکند، نشاندهنده این خواهد بود که حرکت نزولی احتمالا یک تله خرسی بوده است. این موضوع می‌تواند قیمت تون کوین را به ۷.۶۷ دلار برساند.

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت کاردانو

ADA:


با سقوط به زیر حمایت کلیدی ۰.۴۰ دلار سیگنالی از ادامه روند کاهشی خود صادر کرده است.

نمودار روزانه قیمت کاردانو

اما یک نکته مثبت در مورد کاردانو این است که ADA با فشار خرید زیادی در سطح ۰.۳۵ دلار همراه شده بود. تریدرها تلاش خواهند کرد که رالی جدیدی را آغاز کنند اما به احتمال زیاد کاردانو در میانگین‌های متحرک خود با فشار فروش زیادی مواجه شود. اگر این فشار فروش مانع رسیدن کاردانو به میانگین‌های متحرک شود، تلاش‌ها برای کاهش قیمت به زیر ۰.۳۵ دلار افزایش پیدا می‌کند. در این صورت هدف بعدی قیمت در ۰.۲۸ دلار قرار خواهد داشت.

از سوی دیگر در صورت رسیدن قیمت به بالای میانگین‌های متحرک، سیگنالی از پایان روند اصلاحی کاردانو صادر می‌شود.

تحلیل قیمت شیبا

کاهش قیمت شیبا

SHIB:


به زیر سطح ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار نشان‌دهنده قدرت فشار فروش در بازار این میم کوین محبوب است.

نمودار روزانه قیمت شیبا

قیمت شیبا در تاریخ ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) به سطح ۷۸.۲ درصدی فیبوناچی اصلاحی در قیمت ۰.۰۰۰۰۱۷ دلار رسید. در اینجا فشار خرید تریدرها باعث شد تا تلاش برای رسیدن به ۰.۰۰۰۰۲۰ دلار افزایش پیدا کند. در صورت عدم موفقیت در دستیابی به این سطح، انتظار می‌رود قیمت شیبا به سمت ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار حرکت کند.

این سناریو نزولی در صورتی که قیمت شیبا در کوتاه مدت به بالاتر از میانگین‌های متحرک برسد بی‌اعتبار شده و سیگنالی از خرید در کف صادر می کند.

تحلیل قیمت آوالانچ

با رسیدن قیمت آوالانچ

AVAX:


به زیر حمایت ۲۹ دلاری در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۸ خرداد) مشخص شد که فشار فروش در بازار دست بالا را دارد.

نمودار روزانه قیمت آوالانچ

این فشار فروش در روز بعد ادامه داشت و قیمت AVAX به سطح ۲۵ دلاری هم رسید. قیمت آوالانچ می‌تواند به سطح شکست ۲۹ دلاری افزایش یابد اما در این سطح شاهد نبرد سختی بین سمت عرضه و تقاضا خواهد بود.

در صورتیکه قیمت آوالانچ از این سطح کاهش پیدا کند، سطح ۲۹ دلاری به یک مقاومت جدید تبدیل می‌شود و احتمال سقوط قیمت به ۲۰ دلار افزایش پیدا می‌کند.

اگر تریدرها به دنبال بالا نگه داشتن قیمت هستند باید بتوانند بر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (موج آبی رنگ) در سطح ۳۱.۷۱ دلار غلبه کنند. در این صورت احتمال رویداد شورت اسکوییز هم وجود دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در نوبیتکس صرفا جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.




Source link

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فراهم شدن شرایط لازم برای توسعه و بهره برداری از میدان مشترکآرش
الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner