فیلترهای سرامیکی ریخته گری

فاز دوم کلیم ایردراپ آیگن لیر (EIGEN) شروع شد

آیگن لیر با راه‌اندازی فاز دوم کلیم ایردراپ از فصل اول برنامه خود ۱۰ میلیون توکن EIGEN را به عنوان مشوق بین کاربران توزیع می‌کند.

خلاصه خبر

  • آیگن لیر از آغاز فاز دوم کلیم ایردراپ توکن EIGEN تا ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) خبر داد.
  • بنیاد آیگن ۱۰ میلیون توکن EIGEN را به پروموت کردن فاز دوم ایردراپ خود اختصاص داده است.

به گزارش کوین گپ، بنیاد آیگن (Eigen Foundation) فاز دوم ایردراپ EIGEN را به عنوان آخرین فاز از فصل اول برنامه‌های خود آغاز کرده است. با این فاز، مجموع توزیع توکن در فصل اول ایگن لیر به ۱۱۳ میلیون توکن EIGEN می‌رسد. این مقدار معادل ۶.۷ درصد از میزان عرضه اختصاص یافته به پاداش استیک‌ها است.

مشارکت بالا در فاز اول این برنامه که به استیک کردن بیش از ۸۸ درصد از توکن‌ها انجامید، نشان‌دهنده تعهد کاربران به اهداف آیگن لیر است. در راستای آغاز فاز دوم، بنیاد آیگن ۱۰ میلیون توکن EIGEN را برای پروموت کردن این فاز در نظر گرفته است. برای نمونه دسته اول از کاربران که در ۲۴ ساعت ابتدایی از زمان شروع برنامه سهم خود را کلیم کنند به میزان ۲.۵ برابر توکن بیشتری به آنها اختصاص داده می‌شود.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  افزایش ۴۳ درصدی تسهیلات پرداختی خرد بانک‌ها 

کلیم این بخش از ایردراپ‌ها تا تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) ادامه خواهد داشت.

توکن EIGEN در عملیات سرویس‌های اعتبارسنجی فعال (AVS) نقش مهمی دارد. همچنین کاربردهای بالقوه‌ای در دسترسی به داده تا هوش مصنوعی و ذخیره‌سازی غیرمتمرکز را می‌توان برای آن در نظر گرفت. با استیک کردن توکن آیگن، توسعه این خدمات تسریع پیدا کرده و قابلیت اعتماد به آنها افزایش پیدا می‌کند.

اطلاعات بیشتر درخصوص توزیع توکن‌ها با نزدیک شدن به فصل دوم برنامه‌های آیگن لیر منتشر می‌شود.

آیگن لیر در ماه می ۲۰۲۴ ایردراپ توکن EIGEN را آغاز کرد. با این حال این توکن‌ها برای مدتی غیر قابل انتقال هستند. از این رو ارزش‌گذاری واقعی آنها فعلا ممکن نیست. با اینکه گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال قیمت‌گذاری ۹ دلاری آن در بازارهای فیوچرز وجود دارد اما قیمت اسپات توکن آیگن تا زمانیکه قابل معامله نباشند مشخص نخواهد شد.

پوشش خبرهای مربوط به ایردراپ‌های ارز دیجیتال صرفا جهت آگاه‌سازی مخاطب است و نوبیتکس هیچ توصیه‌ای برای شرکت یا عدم شرکت در این ایردراپ‌ها ندارد. توجه داشته باشید که شرکت در ایردراپ‌های ارز دیجیتال معمولا مستلزم انجام تراکنش و پراخت کارمزد است. بنابراین کاربر باید قبل از شرکت در هرگونه ایردراپی، تمام جوانب و کارمزدهای آن را بررسی کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  نخستین پرواز بازگشت حجاج خوزستان ۲۹ تیر انجام می‌شود




Source link

الماس تراشکاری

Check Also

تحلیل دوج کوین امروز ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال ممکن است در آینده تا سطح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner