فیلترهای سرامیکی ریخته گری

تحلیل آنچین بیت کوین؛ امیدی به رشد هست؟

به نظر می‌رسد بیت کوین در یک سطح سرنوشت‌ساز قرار دارد و ممکن است حتی وارد یک بازار نزولی و خرسی جدید شود.

خلاصه تحلیل

  • شاخص چرخه بازار گاوی-خرسی بیت‌ کوین نیز به سطح بحرانی نزدیک شده‌ است.
  • نهنگ‌های بیت‌ کوین اخیراً و همراه با کاهش قیمت آن به شدت در حال انباشت بیت‌ کوین بوده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، داده‌های جدید وب سایت کریپتوکوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که شاخص سود و زیان (P&L) در نزدیکی میانگین متحرک ۳۶۵ روزه (MA) خود در نوسان است. این شرکت توضیح داد که اگر این شاخص به زیر میانگین ۳۶۵ روزه خود برسد، بیت‌ کوین ممکن است اصلاح قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کند. شایان ذکر است که این اتفاق در سال ۲۰۲۱ هم رخ داده بود. کریپتوکوانت خاطرنشان کرد:

سقوط به زیر این شاخص با اصلاحات عمده‌ای (مثل مه و جولای ۲۰۲۱) یا شروع یک بازار نزولی (مثل نوامبر و دسامبر ۲۰۲۱) همراه بوده است. به دایره‌های قرمز توجه کنید.

شاخص سود و زیان بیت کوینشاخص سود و زیان بیت کوین
شاخص سود و زیان بیت کوین

علاوه بر این، شاخص چرخه بازار گاوی-خرسی بیت‌ کوین نیز به سطح بحرانی نزدیک شده و در صورت کاهش بیشتر قیمت‌ها، ممکن است به بازار خرسی تغییر کند.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  فعال شدن یک درصد شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت ساختمان

نمودار زیر نشان می‌دهد که روند این شاخص در حال حاضر مثل مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸)، مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) و نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) است. سقوط به زیر محدوده خنثی به معنای تغییر بازار به فاز خرسی و افت بیشتر قیمت‌ها خواهد بود.

شاخص چرخه بازار گاوی-خرسی بیت‌ کوینشاخص چرخه بازار گاوی-خرسی بیت‌ کوین
شاخص چرخه بازار گاوی-خرسی بیت‌ کوین

کریپتوکوانت خاطرنشان کرد:

این دو شاخص نشان می‌دهند که بیت‌ کوین در سطح بسیار مهمی قرار دارد که یا به کف آن تبدیل می‌شود و یا اصلاح قیمتی قابل‌توجهی مثل تابستان ۲۰۲۱ آغاز می‌گردد.

علاوه بر این، توقف رشد مارکت کپ تتر نشان می‌دهد که دستیابی به روند صعودی ممکن است دشوار باشد. شایان ذکر است که رشد بازار تتر اغلب به عنوان محرک کلیدی بازارهای گاوی در نظر گرفته‌ می‌شود. کریپتوکوانت تاکید کرد:

مارکت کپ USDT همچنان نزولی است. قیمت بیت‌ کوین معمولاً با ورود نقدینگی بیشتر به بازار ارزهای دیجیتال از طریق ضرب USDT افزایش می‌یابد، اما این شرایط هنوز محقق نشده است.

مقایسه مارکت کپ تتر و قیمت بیت کوین

با این حال حال، نهنگ‌های بیت‌ کوین اخیراً و همراه با کاهش قیمت آن به شدت در حال انباشت بیت‌ کوین بوده‌اند. به نظر می‌رسد این اصلاح فرصتی برای هولدرهای بزرگ فراهم کرده تا با خرید بیشتر در کف قیمت، ذخایرشان را افزایش دهند. شایان ذکر است که ذخایر این نهنگ‌ها نسبت به ماه قبل ۶.۳ درصد رشد کرده و رکورد جدیدی از آوریل ۲۰۲۳ (فروردین ۱۴۰۲) به ثبت رسانده‌ است. البته جریان ورود سرمایه ETFهای اسپات هم در این مسئله موثر بوده است.

انباشت بیت کوین توسط نهنگ‌هاانباشت بیت کوین توسط نهنگ‌ها
انباشت بیت کوین توسط نهنگ‌ها



پیشنهاد میکنیم بخوانید:  پرداخت ۵۰ همت از مطالبات بخش تولیدکنندگان برق-تایمز


Source link

الماس تراشکاری

Check Also

کلید همستر کامبت امروز ۳۰ شهریور + ویدئو آموزش مینی گیم

فهرست عناوین Toggle کلید مینی گیم ۳۰ شهریور همستر کامبت کلید جدید همستر کامبت رأس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner