فیلترهای سرامیکی ریخته گری

ملی‌پوش هندبال: خوشحالم که با طلا به ایران برمی‌گردیم

هستی دوخایی گفت: همه با هم برای کسب طلا همدل شده بودیم و خداراشکر به اهداف‌مان رسیدیم.

هستی دوخایی، ملی‌پوش هندبال دختران نوجوان ایران پس از کسب پیروزی مقابل سوریه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با چهار پیروزی مقابل ازبکستان، قزاقستان، هند و سوریه قهرمان شویم.

این بازیکن گوش چپ تیم ملی در مورد عملکرد تیم در این مسابقات اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در هر بازی پیروز میدان باشیم. بازی با قزاقستان و هند سخت و پایاپای بود اما ما توانستیم در نیمه دوم بازی را در اختیار بگیریم و پیروز باشیم. همه با هم یکدل شده بودیم تا قهرمان شویم و به هدف‌مان رسیدیم.

دوخایی به تاریخ سازی تیم ملی نوجوانان اشاره کرد و گفت: ما توانستیم برای اولین‌بار در تاریخ هندبال زنان ایران قزاقستان را شکست دهیم. علاوه بر آن با چهار پیروزی در این مسابقات توانستیم قهرمان شویم و اولین مدال طلای ایران در آسیا را کسب کنیم. ما با یاری خدا به رقابت‌های قهرمانی جهان هم صعود کردیم.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:  دختر وزنه‌بردار ایران: حقم است به اردوی تیم ملی دعوتشوم

نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان از ۲۷ اسفند تا ۵ فروردین به میزبانی آلماتی قزاقستان در جریان است. در این مسابقات ۵ تیم حضور دارند و ۲ سهمیه مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ گرجستان توزیع خواهد شد. ایران با چهار برد به مقام قهرمانی رسید و سهمیه جهانی را کسب کرد. جمعه تکلیف سایر مقام‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

الماس تراشکاری

Check Also

آخرین مرحله از تمرینات تیم ملی پارادو ومیدانی آغاز شد-تایمز

۱۱:۵۷ – ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ دور نهایی تمرینات ملی پوشان تیم پارادو و میدانی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Banner